dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Bohumila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:34:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:34:04Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9403
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce představuje ve své první části výčet a stručnou charakteristiku sociálních skupin včetně norem, vlastností a vztahů ve skupině. Následující kapitola je věnována školní třídě , vztahům mezi žáky a úloze učitele. V další, převážně již praktické části se věnuji výčtu a pojmenování možných determinant ovlivňující pozici žáka ve třídě, jež vyplývají z pozorování, činností a rozhovorů s žáky i jejich učiteli. Závěrečná část práce popisuje a hodnotí výzkum činností, které se týkají zjišťování vztahů ve třídě a nabízí možnost využití zpracovaného a realizovaného projektu, týkajícího se dané problematiky. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
9368721 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální skupina
|
cs |
dc.subject |
školní třída
|
cs |
dc.subject |
determinanta
|
cs |
dc.subject |
vztahy ve třídě
|
cs |
dc.subject |
sociometrie
|
cs |
dc.subject |
projekt a projektová metoda
|
cs |
dc.subject |
social group
|
en |
dc.subject |
class
|
en |
dc.subject |
determinants
|
en |
dc.subject |
relations in the class
|
en |
dc.subject |
sociometry
|
en |
dc.subject |
project and project method
|
en |
dc.title |
Determinanty pozice žáka ve školní třídě |
cs |
dc.title.alternative |
Determinants of pupilś position in the school classroom |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis in its first part focuses on a list of characteristics of social groups including the standards, features and relationships in the group. The following chapter relates to the group of pupils in a school classroom, relationships between them and the role of a teacher in the class. The second mostly practical part includes possible determinants affecting the position of a pupil in the class, resulting from the observation of activities and interviews with pupils and their teachers. The final part of the thesis describes and evaluates the research of activities that relates to detection of relationships in the class and offers the possibility of using this research in reality. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015862
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|