Determinanty pozice žáka ve školní třídě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Determinanty pozice žáka ve školní třídě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Horáková, Bohumila
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:34:04Z
dc.date.available 2010-07-17T20:34:04Z
dc.date.issued 2009-04-24
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9403
dc.description.abstract Bakalářská práce představuje ve své první části výčet a stručnou charakteristiku sociálních skupin včetně norem, vlastností a vztahů ve skupině. Následující kapitola je věnována školní třídě , vztahům mezi žáky a úloze učitele. V další, převážně již praktické části se věnuji výčtu a pojmenování možných determinant ovlivňující pozici žáka ve třídě, jež vyplývají z pozorování, činností a rozhovorů s žáky i jejich učiteli. Závěrečná část práce popisuje a hodnotí výzkum činností, které se týkají zjišťování vztahů ve třídě a nabízí možnost využití zpracovaného a realizovaného projektu, týkajícího se dané problematiky. cs
dc.format 59 s. cs
dc.format.extent 9368721 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální skupina cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject determinanta cs
dc.subject vztahy ve třídě cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject projekt a projektová metoda cs
dc.subject social group en
dc.subject class en
dc.subject determinants en
dc.subject relations in the class en
dc.subject sociometry en
dc.subject project and project method en
dc.title Determinanty pozice žáka ve školní třídě cs
dc.title.alternative Determinants of pupilś position in the school classroom en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Doňková, Olga
dc.date.accepted 2009-06-17
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis in its first part focuses on a list of characteristics of social groups including the standards, features and relationships in the group. The following chapter relates to the group of pupils in a school classroom, relationships between them and the role of a teacher in the class. The second mostly practical part includes possible determinants affecting the position of a pupil in the class, resulting from the observation of activities and interviews with pupils and their teachers. The final part of the thesis describes and evaluates the research of activities that relates to detection of relationships in the class and offers the possibility of using this research in reality. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015862
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2009_bp.pdf 8.934Mb PDF View/Open
horáková_2009_vp.doc 66.19Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2009_op.doc 79.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account