dc.contributor.advisor |
Světlík, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Baťa, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:22:25Z |
|
dc.date.available |
2019-04-28T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9373
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro společnost Kudlov invest, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část bakalářské práce obsahuje průřez odbornou literaturou zabývající se obecně reklamou jako součástí marketingu a podstatou přípravy reklamní kampaně. Dále se detailně zabývá postupem při tvorbě reklamní kampaně. Na počátku praktické části je představena společnost Kudlov invest, s.r.o., pro niž je reklamní kampaň navržena. Následuje konkrétní návrh reklamní kampaně včetně ukázek, jakým způsobem je vytvářena. Závěr bakalářské práce se věnuje vyhodnocení efektivity reklamní kampaně, která bude následovat po realizaci reklamní kampaně. |
cs |
dc.format |
62 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2812797 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2019 |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
cíle reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
rozpočet
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
komunikace s cílovou skupinou
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
objectives of an advertising campaign
|
en |
dc.subject |
budget
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
communication with target group
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.title |
Prodej rodinných domů společnosti Kudlov invest, s.r.o. - Návrh reklamní kampaně |
cs |
dc.title.alternative |
The offer of family houses by companyKudlov invest Ltd. - Project of marketing campaign |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company Kudlov invest, Ltd. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretical part of bachelor's work includes the summary of relevant literature focusing on advertising as a part of marketing system and a procedure with preparation of an advertising campaign. Next the bachelor's thesis considers a detail procedure with creation of an advertising campaign. At the beginning of the practical part is presented Kudlov invest, Ltd, for which the advertising campaign is designed. After that a particular project of the advertising campaign and an example, in which the campaign is implemented, follow. The end of this bachelor's thesis deals with to evaluating the effectiveness of the advertising campaign, which will succeed to end of the campaign. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13045
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|