Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Machálková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:06:20Z
dc.date.available 2010-07-17T20:06:20Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9348
dc.description.abstract Obsah bakalářské práce se zabývá médii a jejich vlivu na formování osobnosti člověka. Teoretická část práce se pokouší systematickým způsobem popsat rozbor, vývoj a vliv jed-notlivých médií. Následuje definice pojmu televize a jejího vlivu. V závěru teoretické části práce je pojednáváno o výzkumu a smyslu reklamy v kontextu vývojového období dospě-losti. Praktická část obsahuje výzkum, který byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetře-ní, s cílem zaměřeným na televizi jako médium, které může ovlivnit dospělého člověka. cs
dc.format 78 s, cs
dc.format.extent 574083 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject média cs
dc.subject sdělovací prostředky cs
dc.subject informace cs
dc.subject televize cs
dc.subject reklama cs
dc.subject vliv médií cs
dc.subject lidská komunikace cs
dc.subject osobnost člověka cs
dc.subject dospělost cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject media en
dc.subject communications en
dc.subject informations en
dc.subject television en
dc.subject advertising en
dc.subject media's influence en
dc.subject human communications en
dc.subject human personality en
dc.subject adult age en
dc.subject questionary en
dc.subject quantitative research en
dc.title Média a jejich vliv na formování osobnosti člověka cs
dc.title.alternative The Mass Media and Its Influence on The Character Formation en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated Content of the bachelor work is concerned with media and the influence on the forming of human being. Theoretically part try to systematically describe the analysis, the progress and the influence of various media whereupon the definition of the television concept succeed. Endind of the theoretically part discourse the research and the sense of advertising in con-nection with the adult age development. Practically part contains the behaviour research realized through interview's mediation. The questionary applied was specialized on the television as medium able to influence adult's behaviour. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 12307
dc.date.assigned 2009-02-18
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
machálková_2009_bp.pdf 560.6Kb PDF View/Open
machálková_2009_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open
machálková_2009_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account