Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Simerská, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:59:06Z
dc.date.available 2014-04-27T23:00:23Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9327
dc.description.abstract Práce přináší teoretické seznámení s konkurenční strategií, jejími faktory a s faktory identifikace konkurenční výhody. Popisuje proces vývoje nového produktu a uvádí specifika marketingu ve farmacii. Praktická část obsahuje analýzu společnosti VITAR a popis jejích největších konkurentů v odvětví. Výzkum provedený formou kvalitativní metody focus group popisuje názory spotřebitelů na užívání potravinových doplňků dětmi a jejich požadavky na takový výrobek. Projektová část se zabývá procesem vývoje nového výrobku, jeho uvedením na trh a ekonomickými výsledky projektu. cs
dc.format 93 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 8496955 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2014
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject identifikace konkurence cs
dc.subject marketing cs
dc.subject potravinový doplněk cs
dc.subject vitaminy cs
dc.subject vývoj produktu cs
dc.subject Vitar cs
dc.subject competetion strategy en
dc.subject competetion advantages en
dc.subject identification of competetion en
dc.subject marketing en
dc.subject food suplement en
dc.subject vitamins en
dc.subject develop of product en
dc.subject Vitar en
dc.title Identifikace konkurenční výhody multivitaminového produktu pro děti společnosti VITAR cs
dc.title.alternative Competitive Advantages Identification of Multivitamin Preparation for Childern of Vitar l.t.d. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated In the theoretical part of the thesis the author attempts to introduce the strategy of competi-tion, its factors and factors identifying competitive advantages. Further she seeks to descri-be the process of a new product development and the specifics of marketing in the sphere of pharmacy. In the practical part the author looks at an analysis of VITAR company and describes its greatest competitors. Using the focus group method this research provides views of consumers on the consumption of food supplements by children including requi-rements on such products. Finally, in the project part the author focuses on the new product development process as such, introduction of the product to the market as well as the eco-nomic outcome of the project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10628
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
simerská_2009_dp.pdf 8.103Mb PDF View/Open
simerská_2009_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open
simerská_2009_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account