dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Pokorná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T15:12:23Z |
|
dc.date.available |
2016-05-27T23:00:20Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/931
|
|
dc.description.abstract |
Inzerát tvoří nedílnou součást téměř každého tištěného komerčního média. Kromě toho, že je v podstatě hlavním zdrojem zisku vydavatele, je navíc prezentací samotného zadavatele a inspirací pro čtenáře, možného budoucího zákazníka. K tomu, aby inzerát splnil cíle všech zainteresovaných, je třeba respektovat celou řadu pravidel týkajících se podoby inze-rátu, jeho výroby, výběru správného média a cílové skupiny, umístění ve zvoleném médiu, volby vhodné reklamní agentury, efektivní reklamní kampaně, načasování, etické stránky a mnohých dalších. Diplomová práce na téma Inzerce v tištěné podobě - prostředek komuni-kace zadavatele s potenciálními klienty odráží potřeby a cíle těch, kteří se soustředí přede-vším na bulvární deník Blesk. |
cs |
dc.format |
70 s., 26 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2116592 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2016 |
|
dc.subject |
Inzerát
|
cs |
dc.subject |
inzerce v deníku
|
cs |
dc.subject |
inzerent
|
cs |
dc.subject |
výběr médií
|
cs |
dc.subject |
deník Blesk
|
cs |
dc.subject |
podoba inze-rátu
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
inzerce v bulvárním a seriózním deníku
|
cs |
dc.subject |
reklamní a medi-ální agentura
|
cs |
dc.subject |
Advertisment
|
en |
dc.subject |
daily ad
|
en |
dc.subject |
advertiser
|
en |
dc.subject |
choice of proper media
|
en |
dc.subject |
daily Blesk
|
en |
dc.subject |
appea-rance of an ad
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
ads in tabloid and respectable daily
|
en |
dc.subject |
adver-tising ad media agency
|
en |
dc.title |
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty |
cs |
dc.title.alternative |
Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2006-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
An advertisment is an integral component of almost every printed commercial media. As the part of the main profit of publisher it is as well a presentation of submitter and also an inspiration for readers - potential new customers in future. Advertisment has to fulfill pur-poses of everyone interested, for that reason rules relating its representation, its production, choice of proper media and target group, its placement in media, choice of proper adverti-sing agency, advertising campaign, timing, ethic aspect and another targets must be respec-ted. The dissertation themed Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients reflects needs and purposes of those, who are interested especially in tabloid Blesk. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2812
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|