dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Hofmanová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:35:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T19:35:55Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9288
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o vztahu reklamy a ideologie. Na základě teoretických poznatků jsou definovány společné a rozdílné prvky a principy ve fungování reklamy a ideologie. Problematika postavení médií, jež z tohoto vztahu již v teoretické části vyplývá, je následně v praktické části blíže specifikována na konkrétní instituci, jež má k tématu velmi blízký vztah. Jak festival Jeden svět prosazuje skrze reklamy a jiné formy komunikace svoji ideologii postavenou na demokratických hodnotách, jak správně pracovat s principy reklamy a ideologie v praxi a jak využít moc médií je náplní projektové části, která formuluje konkrétní doporučení. |
cs |
dc.format |
64 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1054038 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
ideologie
|
cs |
dc.subject |
propaganda
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
Festival dokumentárních filmů Jeden svět
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
ideology
|
en |
dc.subject |
propagandism
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
appeal
|
en |
dc.subject |
Festival of documentary films One world
|
en |
dc.title |
Reklama a ideologie |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising and ideology |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brázda, Radim |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is dealt with a relationship between advertising and ideology. On the basis of theoretical pieces of knowledge are defined common and different elements and principles in functioning of advertising and ideology. Problems of position of media, which follow from the theoretical part of thesis, are subsequently in the practical part specify more in detail on particular institution, which has very close relationship to subject. How festival One world promote throught advertising and other forms of communications their ideology, which is laid on democratic values, how work in right way with fundamentals of advertising and ideology in practise and how to use the power of media is a contens of a project part, which defines a particular recommendation. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10555
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|