Reklama a ideologie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a ideologie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Hofmanová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:35:55Z
dc.date.available 2010-07-17T19:35:55Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9288
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o vztahu reklamy a ideologie. Na základě teoretických poznatků jsou definovány společné a rozdílné prvky a principy ve fungování reklamy a ideologie. Problematika postavení médií, jež z tohoto vztahu již v teoretické části vyplývá, je následně v praktické části blíže specifikována na konkrétní instituci, jež má k tématu velmi blízký vztah. Jak festival Jeden svět prosazuje skrze reklamy a jiné formy komunikace svoji ideologii postavenou na demokratických hodnotách, jak správně pracovat s principy reklamy a ideologie v praxi a jak využít moc médií je náplní projektové části, která formuluje konkrétní doporučení. cs
dc.format 64 s., 6 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1054038 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Reklama cs
dc.subject ideologie cs
dc.subject propaganda cs
dc.subject média cs
dc.subject apel cs
dc.subject Festival dokumentárních filmů Jeden svět cs
dc.subject Advertising en
dc.subject ideology en
dc.subject propagandism en
dc.subject media en
dc.subject appeal en
dc.subject Festival of documentary films One world en
dc.title Reklama a ideologie cs
dc.title.alternative Advertising and ideology en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Brázda, Radim
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This thesis is dealt with a relationship between advertising and ideology. On the basis of theoretical pieces of knowledge are defined common and different elements and principles in functioning of advertising and ideology. Problems of position of media, which follow from the theoretical part of thesis, are subsequently in the practical part specify more in detail on particular institution, which has very close relationship to subject. How festival One world promote throught advertising and other forms of communications their ideology, which is laid on democratic values, how work in right way with fundamentals of advertising and ideology in practise and how to use the power of media is a contens of a project part, which defines a particular recommendation. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10555
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2009_dp.pdfBlocked 1.005Mb PDF View/Open
hofmanová_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open
hofmanová_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account