Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Dolina, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:02:24Z
dc.date.available 2010-07-17T19:02:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9218
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku související s marketingem Filharmonie Bohuslava Martinů ve Zlíně. Teoretickou část práce tvoří úvod do marketingu kulturních institucí a obecné informace o zkoumané organizaci. V analytické části je především sledován marketingový mix filharmonie, komunikační sdělení v její komunikaci a srovnání s průzkumem její cílové skupiny. cs
dc.format 56 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 10251501 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing kultury cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikační sdělení cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject arts marketing en
dc.subject target group en
dc.subject advertisement en
dc.subject communication message en
dc.subject non-profit organizations en
dc.title Analýza obsahu sdělení v marketingové komunikaci Filharmonie Bohuslava Martinů cs
dc.title.alternative Content analysis of Bohuslav Martinu Philharmonics marketing communication en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2009-05-27
dc.description.abstract-translated The Bachelor study deals with issues related to marketing of Bohuslav Martinů Philharmonics. The theoretical chapter consists of introduction to arts marketing and general information about the examined organization. The analytical part of the work observes the marketing mix of the philharmonics, messages in its communication and confrontation with members of its target group. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10653
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
dolina_2009_bp.pdf 9.776Mb PDF View/Open
dolina_2009_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
dolina_2009_op.doc 64Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account