Problematika šikany u dětí II. st. ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika šikany u dětí II. st. ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Ivo
dc.contributor.author Ploc, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-13T15:10:08Z
dc.date.available 2010-07-13T15:10:08Z
dc.date.issued 2006-06-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/919
dc.description.abstract Téma šikany patří v současné době k nejdiskutovanějším a níže popisovaný výzkum má přiblížit postoj ze strany dětí 2.stupně základních škol, tedy sociální skupiny, v níž se šikana nejčastěji "odehrává". Cílem této bakalářské práce je najít přímé či nepřímé signály eventuální šikany mezi dětmi navzájem a ve škole jako celku. Dále zjistit, znalosti dětí o problematice šikany, šikanování. Dalším cílem této bakalářské práce je snaha zaznamenat nepochopitelné a paradoxní vnitřní vazby, které se vybudují mezi obětí a agresorem. Chci ukázat, jak citlivé je toto téma, jak složité je odhalení a zejména řešení tohoto problému. cs
dc.format 76 s. cs
dc.format.extent 608001 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject šikana cs
dc.subject agrese cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject patologické jevy cs
dc.subject chicane en
dc.subject aggression en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.subject athological phenomenons en
dc.title Problematika šikany u dětí II. st. ZŠ cs
dc.title.alternative Problems of the vexation by the children in the 2nd grade of the primary school en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2006-06-27
dc.description.abstract-translated The subject of bullying is particularly topical problem. This discovery should approximate the position of the child from advance elementary school, the social group, where the bullying takes place in the most cases. The object of my bachelor's labour is to signal of potentional bullying among children and in the whole education system as well. I would like to find out how deep the knowedges of schoolchildren about the bullying are. Next task of my survay is the recording of the incomprehensible and paradoxical internal relations built up between a victim and an aggressor. I would like to show how much sensitive this problem is and I want to describe the difficulty of the removing of this problem and particularly the solving of it. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 4048
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade B
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject agresoři šikany cs
local.subject secondary school en
local.subject victims of bullying en
local.subject aggressors in bullying en


Files in this item

Files Size Format View
ploc_2006_bp.pdf 593.7Kb PDF View/Open
ploc_2006_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
ploc_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account