dc.contributor.advisor |
Poledňová, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Mikát, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:42:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T18:42:07Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9177
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce na téma ?Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole? byla zaměřena na popis samotného pojmu sebepojetí a jednotlivých faktorů, které mohou souviset s jeho utvářením u dítěte a žáka. Během tohoto popisu bylo nutné vymezit i pojem Já, který tvoří základ samotného sebepojetí. Jedna kapitola této bakalářské práce byla mimo jiné věnována problematice sebepojetí samotného učitele, jelikož to považuji za jeden z klíčových faktorů utváření sebepojetí školního dítěte. Snahou bylo, také poukázat na důležitost těchto faktorů, jelikož jejich poznání a správné pochopení může vést k předcházení sociálně ? patologických jevů a zlepšení výchovně ? vzdělávacího procesu, a to jak pro žáka a jeho rodinu, tak pro samotného vyučujícího. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
394788 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
pojem a aspekty Já
|
cs |
dc.subject |
primární a sekundární socializace
|
cs |
dc.subject |
sociální učení
|
cs |
dc.subject |
socializační autoregulace
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
sociální komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická interakce a komunikace
|
cs |
dc.subject |
klima třídy a školy
|
cs |
dc.subject |
sebepojetí a vlastnosti učitele
|
cs |
dc.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
dc.subject |
funkce a zásady hodnocení
|
cs |
dc.subject |
chyby hodnocení
|
cs |
dc.subject |
temperament
|
cs |
dc.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
dc.subject |
Self-concept
|
en |
dc.subject |
the notion and aspects of Ego
|
en |
dc.subject |
primary and secondary socialization
|
en |
dc.subject |
social learning
|
en |
dc.subject |
socializing self-control
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
social communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical interaction and communication
|
en |
dc.subject |
class and school climate
|
en |
dc.subject |
teacher?s self-concept and character
|
en |
dc.subject |
evaluation of pupils
|
en |
dc.subject |
functions and principles of evaluation
|
en |
dc.subject |
mistakes of evaluation
|
en |
dc.subject |
temperament
|
en |
dc.subject |
school success
|
en |
dc.title |
Faktory utváření sebepojetí žáka ve škole |
cs |
dc.title.alternative |
Factors of a pupil?s self-concept at school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis, the topic of which is ?Factors of a pupil?s self-concept at school?, is focused on the description of the very notion of self-concept and the individual factors that can be related with its formation for a child and pupil. During this description it was necessary to define the term Ego, which forms the basis of the self-concept as such. Apart from other things, one chapter of the thesis was devoted to the problems of a teacher?s self-concept as I regard it as one of the key factors when forming a self-concept of a pupil. The aim was to point out their importance because their discovery and correct comprehension can result in prevention of socio-pathological phenomena and improvements of pedagogical-educational process for the pupil as well as for the very teacher. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016101
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |