dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kamenec, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:19:49Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9129
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá teorií a praxí prodejních a poprodejních procesů. Snaží se o zodpovězení základních otázek týkajících se jednotlivých fází prodejního a poprodejního procesu. Zdůrazňuje důležitost budování dobrých vztahů se zákazníky a nutnost kontinuál-ního zlepšování procesu péče o zákazníky. Teoretické poznatky práce aplikuje na sledova-ný subjekt, společnost LAPP KABEL s.r.o., kde se zaměřuje na možnost zvýšení kvality poprodejního servisu pro zákazníky s cílem navrhnout doporučení k zavedení nového řeše-ní, které by společnosti LAPP KABEL s.r.o. pomohlo při zkvalitnění služeb poskytovaných zákazníkům. |
cs |
dc.format |
57 s. |
cs |
dc.format.extent |
874690 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
Prodejní a poprodejní proces
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
plánování podnikových zdrojů
|
cs |
dc.subject |
GPS monitorování
|
cs |
dc.subject |
nákladová a riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Sales and after-sales service
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
enterprise resource planning
|
en |
dc.subject |
GPS monitoring
|
en |
dc.subject |
cost and risk analysis
|
en |
dc.title |
Doporučení ke zvýšení kvality poprodejních služeb ve společnosti LAPP KABEL s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Recommendations to improve the quality of after-sales services at LAPP KABEL Ltd |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holeš, Bohumír |
|
dc.date.accepted |
2009-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the theory and praxis of sales and after-sales service. It tries to answer basic issues covers the various stages of sales and after-sales service. It stresses an importance of building good relations with customers and the need for continuous im-provement of customer care process. Theoretical knowledge is applied to the monitoring of business subject, LAPP KABEL Ltd., which focuses on the possibility of increasing the quality of after-sales service to customers in order to propose recommendations for the introduction of a new solution to the Lapp Kabel Ltd help in improving customer service. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11800
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
C |
|