dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Maňasová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:18:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T18:18:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9127
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je objasnění vlivu Internetu a jeho působení ve výchovných proce-sech u žáků na druhém stupni základních škol. Bakalářská práce přiblíží svým čtenářům nejen historii Internetu, který je dnes největší počí-tačovou sítí na světě, ale zejména jeho současný vliv na školní i mimoškolní výchovu dnešní mládeže. Hlavním bodem mého zájmu je využití Internetu v samotném průběhu vyučovacího proce-su. Zároveň chci čtenáři nastínit další práci dětí s Internetem při jejich volnočasových akti-vitách. V neposlední řadě bych chtěla zmapovat praktické využití Internetu v hodinách IT. |
cs |
dc.format |
57 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2474673 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
historie Internetu
|
cs |
dc.subject |
služby sítě Internet
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
sportovní aktivity
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
respondenti
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
Informatika
|
cs |
dc.subject |
hodina IT
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost na Internetu
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace přes Internet
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
history of Internet
|
en |
dc.subject |
services of Internet networks
|
en |
dc.subject |
free-time-activities
|
en |
dc.subject |
sport activi-ties
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
respondents
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
informatics
|
en |
dc.subject |
IT lesson
|
en |
dc.subject |
safety on Internet
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
communication through Internet
|
en |
dc.title |
Internet a jeho vliv na výchovný proces u dětí na 2. stupni základní školy |
cs |
dc.title.alternative |
Internet and its influence on education process for children at second stage of primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this Bachelor's Work is to explain the influence of Internet and its effect in the educational processes with pupils in the second stage of basic schools. The Bachelor's Work approaches to its readers not only the history of Internet being the biggest computer network in the world but, especially, its present influence for the school and out-of-school education of the present young people. The main focus of my concern is the Internet utilization during the educational process itself. At the same time I want to depict the further children's work with Internet during their free-time-activity. Last but not least I would like to map the practical usage of Internet in IT lessons. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12286
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
počítačem podporovaná výuka
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |