Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

DSpace Repository

Language: English čeština 

Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Duda, Zdeněk
dc.date.accessioned 2010-07-17T18:09:53Z
dc.date.available 2014-05-13T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9115
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice, jejich formát a vztah jeho podoby s posluchačskou základnou stanice - s cílovou skupinou. V této souvislosti práce popisuje i podobu a tvorbu programu, zkoumání poslechovosti, ale také následné zohlednění výsledků. V praktické části pak naleznete analýzu a rozbor formátu konkrétní soukromé stanice - Radia Čas, rozbor cílové skupiny kterou se snaží oslovit a pokus o nalezení souvislostí. cs
dc.format 50 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 3095444 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014
dc.subject rozhlasové vysílání cs
dc.subject formát cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject poslechovost cs
dc.subject Radio Čas cs
dc.subject broadcasting en
dc.subject format en
dc.subject target group en
dc.subject radio ratings measurement en
dc.subject Radio Čas en
dc.title Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině cs
dc.title.alternative The Format of Radio Čas and his specifics to target Group en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations, their format, and interaction between format and target group - listeners. In this context the work describes form and format production, radio ratings measurement, and consequently using of results and issues. In the practical part, you will find analysis of concrete private station Radio Čas format, as well as analysis of target group and attempt to find some contexts. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10654
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
duda_2009_bp.pdfBlocked 2.952Mb PDF View/Open
duda_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
duda_2009_op.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account