dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Duda, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:09:53Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9115
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématikou rozhlasového vysílání v České republice, a to se zaměřením na soukromé rozhlasové stanice, jejich formát a vztah jeho podoby s posluchačskou základnou stanice - s cílovou skupinou. V této souvislosti práce popisuje i podobu a tvorbu programu, zkoumání poslechovosti, ale také následné zohlednění výsledků. V praktické části pak naleznete analýzu a rozbor formátu konkrétní soukromé stanice - Radia Čas, rozbor cílové skupiny kterou se snaží oslovit a pokus o nalezení souvislostí. |
cs |
dc.format |
50 s., 9 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3095444 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
rozhlasové vysílání
|
cs |
dc.subject |
formát
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
poslechovost
|
cs |
dc.subject |
Radio Čas
|
cs |
dc.subject |
broadcasting
|
en |
dc.subject |
format
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
radio ratings measurement
|
en |
dc.subject |
Radio Čas
|
en |
dc.title |
Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině |
cs |
dc.title.alternative |
The Format of Radio Čas and his specifics to target Group |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deals with the topic of Czech radio broadcasting with accent on private radio stations, their format, and interaction between format and target group - listeners. In this context the work describes form and format production, radio ratings measurement, and consequently using of results and issues. In the practical part, you will find analysis of concrete private station Radio Čas format, as well as analysis of target group and attempt to find some contexts. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10654
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|