dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Urbánková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T18:08:30Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9111
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřuji na zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. za využití nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části se zabývám popisem marketingového mixu, jeho jednotlivých složek, Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil a SWOT analýzou. V praktické části analyzuji současný stav využívání nástrojů marketingového mixu, provádím Porterovu analýzu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzu. V projektové části navrhuji změny marketingového mixu, které budou mít za následek zvýšení prodeje kotlů. Návrhy jsou nakonec podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
92 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1252820 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
Porteranalysis of five competition forces
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje kotlů ve firmě Ponast s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of using of marketing marketing mix elements for rise in sales of boilers in the Ponast company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Karlík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2009-06-04 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my thesis I am focusing on the rise in sales of boilers in the Ponast company with using marketing mix elements. Thesis is divided into three parts - theoretical, practical and projectal. In theoretical part I am dealing with description of marketing mix, it's several elements, Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In practical part I am analysing present state of using of marketing mix elements, I am carrying out Porter analysis of five competition forces and SWOT analysis. In projectal part I am suggesting changes of marketing mix, that would result in rise in sales of boilers. Proposals for changes are put to the cost analysis and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12442
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|