dc.contributor.advisor | Mazánková, Libuše | |
dc.contributor.author | Nezvalová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2010-07-13T15:03:48Z | |
dc.date.available | 2010-07-13T15:03:48Z | |
dc.date.issued | 2005-12-07 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/902 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o životě Marie Montessori a o její výchovné metodě. Popisuje citlivá vývojová období dítěte a jeho potřeby od nejnižšího věku, včetně popisu konkrétního montessori zařízení s připraveným prostředím. Dále se zabývá dítětem samotným, jako tvůrcem člověka a také metodami, které jsou dnes používány k výchově. | cs |
dc.format | 36 s. | cs |
dc.format.extent | 301970 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Montessori pedagogika; senzitivní období; polarizace pozornosti; připravené prostředí; elipsa; absorbující mysl; vnitřní motivace; pravidla; trest | cs |
dc.subject | pochvala; přirozený důsledek | cs |
dc.subject | ocenění | cs |
dc.subject | Montessori pedagogy; sensitive periods; polarization of awareness; equipped environment; oval; absorbing mind; inner motivation; rules; punishment | en |
dc.subject | praise; natural consequence | en |
dc.subject | acknowledgement | en |
dc.title | Principy Montessori pedagogiky - učení pro život | cs |
dc.title.alternative | Principles of the Montessori pedagogy - learning for life | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Sýkora, Petr | |
dc.date.accepted | 2006-02-02 | |
dc.description.abstract-translated | This work deals with life of Marie Montessori and her educational method. It refers to sensitive child's developmental periods and its early age ineeds including description of a particular montessori facility with an equipped environměnt. It further deals with a child itself as a creator of a human and also with methods used in education today. | en |
dc.description.department | Institut mezioborových studií | cs |
dc.description.result | obhájeno | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/97 | cs |
dc.parent.uri | http://hdl.handle.net/10563/220 | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut | cs |
dc.thesis.degree-grantor | en | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-program | Pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 2386 | |
dc.date.assigned | 2004-12-17 | |
utb.result.grade | B | |
local.subject | pedagogika montessoriovská | cs |
local.subject | Montessori method of education | en |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
nezvalová_2006_bp.pdf | 294.8Kb |
View/ |