Vývoj názorů na vánoční svátky u dětí v předškolním a mladším školním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj názorů na vánoční svátky u dětí v předškolním a mladším školním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzlová, Hana
dc.contributor.author Mayerová, Klára
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:57:17Z
dc.date.available 2010-07-17T16:57:17Z
dc.date.issued 2009-03-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8968
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vztahy dětí v předškolním a mladším školním věku k Vánocům, jejich názory a představy spojené s vánočními rituály s ohledem na jejich věk. Cílem teoretické části je popsat a charakterizovat kognitivní, emoční a sociální vývoj dětí obou věkových kategorií. Teoretická část dále objasňuje vznik a vývoj křesťanských vánočních svátků a současné moderní vlivy působící na Vánoce. Praktická část si klade za cíl zjistit a vytyčit rozdíly ve vnímání a prožívání vánočních svátků u dětí předškolního a mladšího školního věku. cs
dc.format 71 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1508057 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject psychický vývoj dítěte cs
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject dítě mladšího školního věku cs
dc.subject Vánoce cs
dc.subject vánoční svátky cs
dc.subject psychic child development en
dc.subject pre-school child en
dc.subject child younger of pre-school age en
dc.subject Christmas en
dc.subject Christmas holidays en
dc.title Vývoj názorů na vánoční svátky u dětí v předškolním a mladším školním věku cs
dc.title.alternative Development of pre-school and younger children opinion to Christmas holiday en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2009-05-13
dc.description.abstract-translated Diploma papers is focused on the relationship of pre-school and younger children to Christmas, their opinions and expectations connected with christmas rituals in regards to their age. Goal of the teoretic part is to describe and characterize cognitive, emotional and social development of children of both age cathegories. The teoretic part also explains the formation and development of christian season holidays and contemporary modern influences on Christmas. The practical part proposes to clarify and describe the diferences in christmas holiday perception and experince of pre-school and younger children. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1015938
dc.date.assigned 2007-11-30
utb.result.grade A
local.subject děti předškolního věku cs
local.subject psychika cs
local.subject Vánoce cs
local.subject preschool children en
local.subject psychic en
local.subject Christmas en


Files in this item

Files Size Format View
mayerová_2009_dp.pdf 1.438Mb PDF View/Open
mayerová_2009_vp.doc 51.22Kb Microsoft Word View/Open
mayerová_2009_op.docx 22.98Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account