Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Korčáková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:53:26Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8959
dc.description.abstract Bakalářská práce je zpracovaná na téma 'Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. Hlavním důvodem této práce je zlepšení současného stavu marketingové komunikace společnosti. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na cestovní ruch. Praktická část analyzuje současný stav marketingové komunikace cestovní kanceláře. Vlastní marketingový výzkum byl zaměřen na corporate identity, logo a především na internetové stránky společnosti. V závěru práce jsou navrženy nové formy propagace. cs
dc.format 57 s., 7 s. příloh. cs
dc.format.extent 620753 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2029
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject cestovní kancelář cs
dc.subject marketing cestovních kanceláří cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject travel movement en
dc.subject travel agency en
dc.subject marketing in travel agency en
dc.subject marketing tourism en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing research en
dc.title Marketingová komunikace cestovní kanceláře IC TOUR, s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing communication of travel agency IC TOUR, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.date.vskp-available 2029-05-11
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor work is 'Marketing communication of travel agency IC TOUR, Ltd.". The main reason of this work is the need to improve the present marketing commu-nications. In theoretic part I described knowledge about problematic of marketing commu-nications in travel movement area. In practical part I decribed marketing communication in travel agency. Marketing research I realised for corporate identity, logo and mainly for web pages. In the end, I created a new form of promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10517
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
korčáková_2009_bp.pdfBlocked 606.2Kb PDF View/Open
korčáková_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
korčáková_2009_op.doc 36Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account