dc.contributor.advisor |
Zajitzová, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Valášková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:48:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T16:48:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8946
|
|
dc.description.abstract |
Rodina a škola jsou dvě instituce, které se podílejí na výchově dítěte a každá z nich plní svoji funkci. Přesto je důležitá jejich vzájemná spolupráce. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu prováděného na základních školách v regionu Zlín, shromáždit a analyzovat získané údaje, které zdůrazňují význam důležitosti spolupráce mezi rodinou a školou. Výzkum poukazuje, zda spolupráce funguje a jakých oblastí se týká nebo naopak, ve kterých oblastech spolupráce nefunguje a je třeba ji zlepšit. |
cs |
dc.format |
64 stran; 8 stran příloh |
cs |
dc.format.extent |
2379232 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Osobnost dítěte
|
cs |
dc.subject |
vývojová stádia
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
funkce rodiny
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
funkce školy
|
cs |
dc.subject |
základní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
rodičovské role ve škole
|
cs |
dc.subject |
aktivity školy
|
cs |
dc.subject |
formy spolupráce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Child individuality
|
en |
dc.subject |
evolutional stage
|
en |
dc.subject |
preparedness for school
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
family function
|
en |
dc.subject |
breeding
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school function
|
en |
dc.subject |
primary education
|
en |
dc.subject |
cooperation between family and school
|
en |
dc.subject |
parental roles
|
en |
dc.subject |
school activities
|
en |
dc.subject |
forms of cooperation
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Spolupráce rodina a škola |
cs |
dc.title.alternative |
Family and school cooperation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
There are two institutions breeding children, family and school. Both with their own functions, while reciprocal relationship is very important. The work is aimed on compiling and analysing informations emphasizing of cooperation between family and school based on the research on primary schools in the Zlin region. The research shows where is cooperation functing and where not and improving is very requesting. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11264
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |