Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Ševčíková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:44:18Z
dc.date.available 2010-07-17T16:44:18Z
dc.date.issued 2009-08-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8939
dc.description.abstract V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané téma. V druhé kapitole je prezentován současný stav řešené problematiky, vymezeny oblasti "nových marketingových komunikací" a veřejného sektoru. V následující kapitole jsou definovány cíle a hypotézy disertační práce. Ve čtvrté kapitole jsou uvedeny metody a postupy použité při zpracování disertační práce. V páté kapitole jsou specifikovány přínosy disertační práce, a to v rovině teoretické i praktické. V šesté kapitole je nastíněno další pokračování práce. Závěr práce je shrnutím hlavních cílů, úskalí a předností práce. cs
dc.format.extent 7932598 bytes
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Marketing ve veřejném sektoru cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject guerillový marketing cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject Marketing in public sector en
dc.subject event marketing en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject viral marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject product placement en
dc.subject communication mix en
dc.title Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru cs
dc.title.alternative Application of New Trends in Marketing Communication in Public Sector en
dc.type disertační práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.contributor.referee Šefčík, Vladimír
dc.date.accepted 2009-11-05
dc.description.abstract-translated In thesis of this dissertation work the author submits her procedure suggestion during target fulfilment of the dissertation work. New trends in marketing communication and their application in public sector are the topic of dissertation work. The main target is to find out - if, in which resorts and which way are and can be applied the new trends in marketing communication in public sector. In the introduction the author explains reasons of choice the given topic. The actual state (status quo) of solving problem is presented in the second chapter as well resorts of "new marketing communication" in public sector are delimitated here. Targets and hypotheses of dissertation work are defined in the following chapter. Applied methods and procedures during processing this dissertation work are presented in the fourth chapter. Contributions of dissertation work are specified in the fifth chapter - and this all in theoretical as well as practical base. Further continuation of the work is outlined in the sixth chapter. Main targets, dificulties and assets are resumed in the closing part of the work. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/215 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 13570
dc.date.assigned 2004-09-07
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject nový marketing cs
local.subject communication in marketing en
local.subject new marketing en


Files in this item

Files Size Format View
ševčíková_2009_dp.pdf 7.565Mb PDF View/Open
ševčíková_2009_vp.pdf 69.69Kb PDF View/Open
ševčíková_2009_op.pdf 91.03Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account