Rozvoj vybraných kompetencí studentů pomocí metod zážitkové pedagogiky.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Jaroš, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:42:26Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T16:42:26Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8935
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této závěrečné práce je zjištění vlivu působení osobnostního kurzu na vybrané osobnostní kompetence, studentů víceletého gymnázia. V teoretické části jsem se zabýval popisem základních prvků zážitkové pedagogiky a vymezením kompetencí. To vše v provázanosti na zážitkové aktivity a vybrané osobnostní kompetence. Praktická část je pak výkladem uskutečněného pedagogického výzkumu zaměřeného na realizované osobnostní kurzy. Obsahuje postupy, experimentální zásahy a závěry celé výzkumné práce. |
cs |
dc.format |
82 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2394744 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika
|
cs |
dc.subject |
osobnostní kurz
|
cs |
dc.subject |
smíšený výzkum
|
cs |
dc.subject |
OSV- osobnostně sociální výchova
|
cs |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
experience pedagogy
|
en |
dc.subject |
personal course
|
en |
dc.subject |
mixed research
|
en |
dc.subject |
OSV - personality social education
|
en |
dc.title |
Rozvoj vybraných kompetencí studentů pomocí metod zážitkové pedagogiky. |
cs |
dc.title.alternative |
The development of choice competencies of students using the methods of experience pedagogy. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this final thesis is to determine the impact of exposure to the personal education course on selected personal competences, students of multiannual grammar school. In the theoretical part I have dealt with the description of the basic elements of the experience pedagogy by defining competencies. This koherence in the experience of activity and selected personal competence. Practical part is the interpretation made by educational research specialized on realized moral courses. It contains procedures, experimental intervention and the conclusions of the whole research work. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12068
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
gymnázia
|
cs |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
high schools
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account