dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Arnoštová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:41:45Z |
|
dc.date.available |
2014-05-13T23:00:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8932
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce "Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměst-nanci ve výrobní firmě." V případě Barum Continental je popsat a ukázat, jaké druhy ná-strojů interní komunikace lze ve firmě používat a následně jak docílit jejich efektivního využití. Teoretická část se zabývá problematikou PR a interní komunikací, ale také pojmy, jako je firemní kultura, image firmy, nástroje interní PR V praktické části jsou tyto pojmy analyzovány. Tato analýza vychází ze studia všech dostupných materiálů, popisu používaných nástrojů, z šetření názorů zaměstnanců společnosti a z marketingového prů-zkumu zkoumajícího efektivnost použití intranetu jako nástroje PR a dalšími zdroji. V závěru praktické části se objeví nové návrhy na zlepšení využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci, které vycházejí z analýzy současné situace. |
cs |
dc.format |
59 |
cs |
dc.format.extent |
5229927 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2014 |
|
dc.subject |
Public relations
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní PR
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Barum Continental
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
tools of internal PR
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Barum Continental
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci ve výrobní firmě |
cs |
dc.title.alternative |
Internal PR as tool of effective communication in manufactoring |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Bachelor thesis, tittled: "Useful ways of internal PR for effective communi-cations with employees in a productive company." - In this case Barum Continental to describe and to present, which ways of internal communication can be used in a manu-facturing company and what is more, how to reach an efficient useage. The theoretical part explains basic ideas of PR, internal communication, corporate culture and the company's image. The practical part deals with these theoretical notions. Analysis includes all possible information, results of company's opinion survey and from my own survey regarding all effective ways of internal PR. In the last part of the thesis you will find sumary and conclusions of current situation. In the final part of my thesis I have come up with sugges-tion, which according to me could lead to improvement and even more effective communi-cation with employees via Intranet. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10489
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|