Vyučování náboženství na základních školách a jeho význam v současné společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Janoušek, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Koprivňanský, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:38:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:35Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8925
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na výuku náboženství školní mládeže. Na postihnutí základního slušného lidského chování a vztahů. Čím jej dosáhnout a jak být k druhému ohleduplný a chápající. Zda a nakolik může tato část pedagogiky sbližovat lidské pokolení. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
3553554 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
Náboženství
|
cs |
dc.subject |
katechismus
|
cs |
dc.subject |
teologie
|
cs |
dc.subject |
charakter
|
cs |
dc.subject |
temperament
|
cs |
dc.subject |
osobnost
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
církev
|
cs |
dc.subject |
Religion
|
en |
dc.subject |
catechism
|
en |
dc.subject |
theology
|
en |
dc.subject |
character
|
en |
dc.subject |
temperament
|
en |
dc.subject |
personality
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
Church
|
en |
dc.title |
Vyučování náboženství na základních školách a jeho význam v současné společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
Religious education at primary schooles and its importance in contemporary society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkora, František |
|
dc.date.accepted |
2009-01-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The task aims to education of religion school youth. To the afflict basic decent human behaviour and relationships. How to achieve this as well as to be regard-ful and understanding to the others. If and what extent can this section of pedagogy bring near human generation. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1009477
|
|
dc.date.assigned |
2007-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
náboženská výchova
|
cs |
local.subject |
religious education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account