dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Fridrich, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:15:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T16:15:50Z |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8884
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce, jak již název napovídá, se zabývá problematikou marketingové komunikace. V každé společnosti, nehledě na velikost čí obor podnikání, by měla marketingová komunikace mít své místo. Práce se zaměřuje na její základní prvky tzn. reklamu, styk s veřejností (PR) a samozřejmě na propagaci firmy na internetu. Nejdůležitější částí práce a vlastně i důvodem pro její samotné vypracování je analýza marketingové komunikace firmy LIGA Hlohovec, s.r.o. Na základě této analýzy a výsledků analýz konkurenčních firem jsou v poslední části vypracována doporučení pro vylepšení stávající situace v oblasti marketingové komunikace společnosti. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
8563849 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
company identity
|
en |
dc.title |
Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with marketing communications. Every company regardless size and business branch should have marketing department. Thesis is focused on promotion, public relations and logically on the Web presentation of company. The marketing communications analysis, their evaluation and further recommendations are the most important points and can be considered as the reasons for writing the thesis. In practical part there are marketing activities of LIGA Hlohovec, s.r.o. analyzed as well as marketing communications of competitors. Based on results of analyses, last part is dedicated to further suggestions how to improve current situation in the field of marketing communications of LIGA Hlohovec, s.r.o. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
11228
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
internetová reklama
|
cs |
local.subject |
Internet advertising
|
en |