Následná terapeutická péče o dítě traumatizované syndromem CAN - sexuální zneužívání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Havlíčková, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Miličková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:47:21Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:47:21Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8824
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou týraného a zneužívaného dítěte, syndromem CAN - Child abuses and neglect. Cílem práce je popsat a vyjasnit základní formy syndromu CAN. Primárním východiskem je následná péče pro oběti syndromu CAN. Především pro děti, které byly sexuálně zneužity. Obsahem praktické části jsou případové studie dětí a jejich rodin. Cílem praktické části je poukázat na reálné alternativní způsoby následné terapie. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
1254656 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
terapie
|
cs |
dc.subject |
formy terapie
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
CAN syndrome
|
en |
dc.subject |
therapy
|
en |
dc.subject |
therapy forms
|
en |
dc.title |
Následná terapeutická péče o dítě traumatizované syndromem CAN - sexuální zneužívání |
cs |
dc.title.alternative |
Subsequent Therapeutic Care of Child Traumatized by Syndrome CAN - Sexual Abuse |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ernest, Barbara |
|
dc.date.accepted |
2009-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Baccalaureate work deal with problems hagridden and abused child, complex CAN - Child abuses and neglect. Aim work is describe and clear up basic form complex CAN. Prime way out is subsequent alteration care for casualties complex CAN. Above all for children that the were to be sex - misappropriated. Content practical parts are case study children and their families. Aim practical parts is refer to real alternative manners resulting therapy. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12237
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
sexuálně zneužívané děti
|
cs |
local.subject |
děti pohlavně zneužívané
|
cs |
local.subject |
následná péče
|
cs |
local.subject |
sexually abused children
|
en |
local.subject |
aftercare facilities
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account