dc.contributor.advisor |
Kupka, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Hořáková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:45:32Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:52Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8817
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem analýzy konkurence plastových uzávěrů závodu Plasty firmy Zálesí a.s., a to na evropském trhu. Práce řeší charakteristiku konkurenčních firem v tomto odvětví a je zejména zaměřena na cenové postavení závodu Plasty na trhu s plastovými uzávěry. Na úvod práce jsem zhodnotila silné a slabé stránky závodu Plasty prostřednictvím SWOT analýzy a taktéž analýzy prostředí tohoto závodu pomocí Porterova pětifaktorového modelu. Srovnání cen jednotlivých plastových uzávěrů nabízené závodem Plasty a konkurenčními firmami jsem znázornila graficky a na základě vytvořených grafů a mapy tržního bojiště vyhodnotila, ve které oblasti se závod Plasty na trhu s plastovými uzávěry pohybuje. V závěru jsem nabídla možná doporučení a návrhy, které by pomohly zvýšit konkurenceschopnost závodu Plasty na trhu s plastovými uzávěry. |
cs |
dc.format |
80 |
cs |
dc.format.extent |
913592 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.04.2011 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův pětifaktorový model
|
cs |
dc.subject |
analýza plastových uzávěrů
|
cs |
dc.subject |
celosvětová ekonomická krize
|
cs |
dc.subject |
evropský trh
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's fifth factor model
|
en |
dc.subject |
the analysis of plastic caps
|
en |
dc.subject |
global economic crises
|
en |
dc.subject |
the European market
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence vybraných produktů závodu Plasty firmy ZÁLESÍ a.s. na evropském trhu |
cs |
dc.title.alternative |
A competition analysis of chosen pruducts of plant Plastics company ZÁLESÍ a.s. in the European market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the analysis of competition of plastic caps of plant Plastics company Zálesí, on the European market. The work addresses the characteristics of competing firms in this sector and is aimed at price position of plant Plastics in the market of plastic closures. To begin work, I assessed the strengths and weaknesses of plant Plastics via SWOT analysis as well as by using the Porter's fifth factor model. I compared prices of individual plastic caps offered by plant Plastics and competing firms, and illustrated graphically and on the basis of generated graphs and the map of market battlefield assessed in which areas the plant Plastics in the market for plastic closures ranges. In conclusion, I offered recommendations and suggestions that would help enhance the competitiveness of the race plastics on the market of plastic closures. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13051
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-24 |
|
utb.result.grade |
A |
|