dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Géblová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:42:50Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:42:50Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8811
|
|
dc.description.abstract |
Učitelé mají problém dnes žáky zaujmout. Jejich vyučovací styl neodpovídá potřebám jejich studentů, kteří umějí cizí jazyky a na rozdíl od svých kantorů umějí zacházet s informačními technologiemi. Rodina přestává plnit výchovnou funkci. Učitele se cítí být ve školách ohroženi, často se stávají terčem šikany ze strany žáků. Prohlubuje se krize ve vzdělávacím systému. Akční výzkum v soukromé obchodní akademii to potvrzuje. |
cs |
dc.format |
37s., 10 s. obr. příloha |
cs |
dc.format.extent |
4472301 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Krize vzdělávacího systému
|
cs |
dc.subject |
liberální výchova
|
cs |
dc.subject |
role učitele v postmoderní době
|
cs |
dc.subject |
akční výzkum
|
cs |
dc.subject |
akční plán
|
cs |
dc.subject |
informační technologie ve výuce
|
cs |
dc.subject |
interaktivní tabule
|
cs |
dc.subject |
tvorba školního vzdělávacího programu
|
cs |
dc.subject |
Educational systém crisis
|
en |
dc.subject |
liberal education
|
en |
dc.subject |
the role of teacher in postmodern time
|
en |
dc.subject |
action research
|
en |
dc.subject |
action plan
|
en |
dc.subject |
information technologies in the curriculum
|
en |
dc.subject |
interactive board
|
en |
dc.subject |
school educational plan creating
|
en |
dc.title |
Škola 3. tisíciletí očima studentů a pedagogů na soukromé obchodní akademii |
cs |
dc.title.alternative |
The School of the Third Millenium Through the Eyes of Students and Educatos at a Private Business Academy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Teachers have currently problem to hold studentś attention. Their teaching style does not respond to their students'needs - students know foreign laguages and unlike lots of their teachers they are able to use information technologies. The family fails to fulfil its educati-ve fiction. Teacher feel threaten at schools, they often become the target of stu-dents'bullying. The crisis in the educational systém is getting deeper. This has been con-firmed by my action research at a private business academy. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11222
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
obchodní akademie
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
šikana učitelů
|
cs |
local.subject |
výukové programy
|
cs |
local.subject |
soukromé školy
|
cs |
local.subject |
secondary business schools
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
bullying of teachers
|
en |
local.subject |
educational programs
|
en |
local.subject |
private schools
|
en |