Projekt Propagace ZOO Zlín na Slovensku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kokaislová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:30:52Z |
|
dc.date.available |
2016-05-04T23:00:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8790
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Projekt propagace ZOO Zlín na Slovensku je rozdělena do dvou základních částí - teoretické a praktické. Cílem teoretické části byl průzkum literárních pramenů k dané problematice marketingové komunikace a popis jednotlivých metod propagace. Jsou zde zmíněny také specifika vyplývající z marketingu služeb. Praktická část se dále člení na analýzu a projekt. V analytické části je zahrnut popis organizace ZOO Zlín, její SWOT analýza a na základě Porterova modelu pěti sil je zmapována také konkurence na západním a středním Slovensku. Projektová část obsahuje strategie nezbytné při tvorbě marketingové kampaně. Následně je zakončena nákladovou analýzou. |
cs |
dc.format |
82 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
11103486 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 04.05.2016 |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
word of mouth
|
cs |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing communication strategy
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
guerrilla marketing
|
en |
dc.subject |
word of mouth
|
en |
dc.title |
Projekt Propagace ZOO Zlín na Slovensku |
cs |
dc.title.alternative |
The promotion project of ZOO Zlín in Slovakia |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis on the topic The Promotion project of ZOO Zlín in Slovakia is divided into two parts - theoretical and practical. The aim of the theoretical part was a research of literary sources concerning marketing communication and description of various methods of promotion. The specifics of service marketing are mentioned here as well. The practical part is subdivided into an analysis and a project. The analytical part includes description of the organization ZOO Zlín, the SWOT analysis and the competitive situation in the Slovakian market is charted based on the Porter's five forces model. The part which deals with project implementation contains strategies that are essential for creation of marketing promotion. This part is concluded with cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11147
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account