dc.contributor.advisor |
Polách, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Machálková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:21:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T15:21:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8767
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této práce je vytvoření projektu na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva. V této práci je vysvětlen pojem pojišťovnictví, pojištění a je zde popsaný dosavadní vývoj na českém a evropském pojistném trhu. Tato práce dále obsahuje mnoho dalších pojmů z oblasti životního pojištění. V praktické části jsou analyzovány současné podmínky a základní faktory, které určitým způsobem ovlivňují vývoj pojistného trhu. Nechybí zde ani vyhodnocení tržní pozice a konkurenceschopnosti pojišťovny Aviva a následná doporučení, která z provedených analýz a získaných poznatků vyplývají. |
cs |
dc.format |
102 s., 9 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1308370 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pojištění
|
cs |
dc.subject |
pojišťovnictví
|
cs |
dc.subject |
český pojistný trh
|
cs |
dc.subject |
evropský pojistný trh
|
cs |
dc.subject |
životní pojištění
|
cs |
dc.subject |
daňové zvýhodnění
|
cs |
dc.subject |
průzkum trhu
|
cs |
dc.subject |
Aviva životní pojišťovna
|
cs |
dc.subject |
pojišťovací zprostředkovatel
|
cs |
dc.subject |
Insurance
|
en |
dc.subject |
insurance system
|
en |
dc.subject |
Czech insurance market
|
en |
dc.subject |
European insurance market
|
en |
dc.subject |
life insurance
|
en |
dc.subject |
tax allowance
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
Aviva Life Insurance Company
|
en |
dc.subject |
insurance broker
|
en |
dc.title |
Projekt na zvýšení prodejnosti produktů životního pojištění u pojišťovny Aviva |
cs |
dc.title.alternative |
Improving the Aviva Insurance Company's life insurance policy sales |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of this work is improving the Aviva Insurance Company's life insurance policy sales. The work explains the concept of insurance system, insurance and describes Czech and European insurance market trends. This work contains many other concepts from the sphere of life insurance. The practical part includes market data analysis and fundamental factor analysis, which in a way influence insurance market. The result of practical part is also description market position of Aviva Insurance Company and finding it's competitiveness. There are given my recommendation sequent on analysis made and obtained data lastly. |
en |
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/172
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finance |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
12710
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|