Vliv rozdílného složení třídy na vývoj jejího klimatu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv rozdílného složení třídy na vývoj jejího klimatu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Michutová, Edita
dc.contributor.author Dudová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:13:58Z
dc.date.available 2010-07-17T15:13:58Z
dc.date.issued 2009-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8742
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou, do jaké míry ovlivňuje složení třídy z hlediska pohlaví její klima. V první teoretické části popisuji základní pojmy, vymezuji faktory působící na klima školní třídy a možnosti jeho ovlivňování a diagnostikování. V druhé empirické části jsem se zaměřila na rozbor vybraných školních tříd, v závislosti na jejich složení, pomocí dotazníkového šetření z pohledů žáků a učitelů a pomocí pozorování. cs
dc.format 49 s. cs
dc.format.extent 559847 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima cs
dc.subject klima školní třídy cs
dc.subject školní třída cs
dc.subject výzkum klimatu cs
dc.subject možnosti diagnostiky cs
dc.subject climate en
dc.subject social climate of the class en
dc.subject research on climate en
dc.subject diagnose possibilities en
dc.title Vliv rozdílného složení třídy na vývoj jejího klimatu cs
dc.title.alternative The influence of the different class composition on the development of its social climate en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kročková, Štefánia
dc.date.accepted 2009-06-25
dc.description.abstract-translated This bachelor work is devoted to the problem, how the social climate of the class is affected by the class composition. In the theoretical part the basic ideas, factors that influence social climate of the class and also possibilities how to affect and diagnose this climate are described. In the practical part I focused on some chosen classes analysis in dependence on their compositin by the help of questionnaires from the point of view of students and teachers and also by the help of observation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11224
dc.date.assigned 2009-02-12
utb.result.grade A
local.subject klima třídy cs
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View
dudová_2009_bp.pdf 546.7Kb PDF View/Open
dudová_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
dudová_2009_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account