Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jermakov, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:08:29Z |
|
dc.date.available |
2016-04-27T23:00:27Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8727
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo více než 1000 osob. Projektová část práce předkládá návrh komunikační strategie oční kliniky. Ten vychází z teoretických poznatků i z analýzy současného stavu. |
cs |
dc.format |
92 s |
cs |
dc.format.extent |
910577 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
Gemini oční centrum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
health care
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
Gemini eye center
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of a private healthcare organisation Gemini Eye Center. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with Gemini eye center - a private healthcare facility. The first part aims at explaining some basic principles of services marketing, healthcare marketing and marketing communication. This is followed by an analysis of the clinic itself. Main focus is of course on marketing communication. An important source of data is a questionnaire which was filed out by more than 1000 former patients of the clinic. All the data and information support the main part of the thesis which is a communication strategy project. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10560
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account