Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Jermakov, Pavel
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:08:29Z
dc.date.available 2016-04-27T23:00:27Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8727
dc.description.abstract Diplomová práce se tématicky dotýká soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. Nejprve popisuje obecné charakteristiky marketingu služeb, marketingových komunikací a uvádí některá specifika zdravotnického prostředí. Následuje seznámení se sledovanou organizací, konkrétně s její nabídkou a současnými komunikačními aktivitami. Další data o momentálním stavu pocházejí z relativně rozsáhlého dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo více než 1000 osob. Projektová část práce předkládá návrh komunikační strategie oční kliniky. Ten vychází z teoretických poznatků i z analýzy současného stavu. cs
dc.format 92 s cs
dc.format.extent 910577 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2016
dc.subject marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject zdravotnictví cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject Gemini oční centrum cs
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject services marketing en
dc.subject promotion en
dc.subject health care en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject Gemini eye center en
dc.title Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a.s. cs
dc.title.alternative Communication strategy of a private healthcare organisation Gemini Eye Center. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with Gemini eye center - a private healthcare facility. The first part aims at explaining some basic principles of services marketing, healthcare marketing and marketing communication. This is followed by an analysis of the clinic itself. Main focus is of course on marketing communication. An important source of data is a questionnaire which was filed out by more than 1000 former patients of the clinic. All the data and information support the main part of the thesis which is a communication strategy project. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10560
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jermakov_2009_dp.pdfBlocked 889.2Kb PDF View/Open
jermakov_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
jermakov_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account