dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Šromová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T15:06:37Z |
|
dc.date.available |
2019-05-11T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8720
|
|
dc.description.abstract |
Interní public relations se zabývá především budováním dlouhodobých, pozitivních vztahů s interní veřejností a vytvářením dobrého jména společnosti. Nástroje interních public re-lations umožňují velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Pro společnosti potýkající se s problémem permanentního nedostatku kvalifikovaných pracovníků na trhu práce se dobře zvolená strategie interních public relati-ons stává také efektivním prostředkem k získání větší konkurenceschopnosti dané firmy. Systematicky řízené interní public relations je doménou převážně velkých společností. Malé firmy se zatím tomuto prostředku marketingové komunikace věnují většinou okrajově nebo vůbec. Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace a využití nástrojů interních PR v malé softwarové firmě, pro kterou je spokojený zaměstnanec klíčovým zdrojem k naplňování firemních cílů. Praktická část práce popisuje firemní profil společnosti Lomar Info, velmi podrobnou analýzu současně využívaných prostředků vnitřní komunikace a podrobné vyhodnocení sondy, zjišťující současný stav spokojenosti a vnímání zaměstnanců, s detailním rozborem jednotlivých závislostí v rámci samostatných oddělení. Prostřed-nictvím výzkumné sondy budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnuté řešení na zlepšení interní komunikace. |
cs |
dc.format |
77 s., 10 s. dotazník |
cs |
dc.format.extent |
1362208 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
analýza interní PR
|
cs |
dc.subject |
formy a nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
výzkumná sonda
|
cs |
dc.subject |
Public relations
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
company identity
|
en |
dc.subject |
internal PR analysis
|
en |
dc.subject |
tools of internal communication
|
en |
dc.title |
Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Internal PR communication in LOMAR INFO, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Černý, Mikuláš |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Internal public relations deals with long-term, positive relationship building with the inter-nal public and with goodwill creating. Tools of internal public relations enable to influence values and attitudes of employees and motivate them to a higher efficiency. For companies struggling with the problem of permanent lack of qualified employees is well selected in-ternal public relations strategy one of the effective tools how to become more able to com-pete. Methodically controlled internal public relations is usually within the domain of big companies. Small companies have not been using this tool of marketing communication yet. If so, they devoted themselves to this matter only marginally. The thesis is dealing with internal communication and with internal PR tool usage in a small software company for which a satisfied employee is crucial for fulfilling the company's goals. The practical part of the thesis describes a profile of Lomar Info company. In detail, it analyses currently using means of internal communication and shows results of a survey checking satisfaction of employees. It also covers a detailed analysis of individual relations in separate departments. The survey will either confirm or disprove the predetermined hypothesis and it will help to improve internal communication in the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10694
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|