Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šromová, Andrea
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:06:37Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8720
dc.description.abstract Interní public relations se zabývá především budováním dlouhodobých, pozitivních vztahů s interní veřejností a vytvářením dobrého jména společnosti. Nástroje interních public re-lations umožňují velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Pro společnosti potýkající se s problémem permanentního nedostatku kvalifikovaných pracovníků na trhu práce se dobře zvolená strategie interních public relati-ons stává také efektivním prostředkem k získání větší konkurenceschopnosti dané firmy. Systematicky řízené interní public relations je doménou převážně velkých společností. Malé firmy se zatím tomuto prostředku marketingové komunikace věnují většinou okrajově nebo vůbec. Bakalářská práce se zabývá problematikou interní komunikace a využití nástrojů interních PR v malé softwarové firmě, pro kterou je spokojený zaměstnanec klíčovým zdrojem k naplňování firemních cílů. Praktická část práce popisuje firemní profil společnosti Lomar Info, velmi podrobnou analýzu současně využívaných prostředků vnitřní komunikace a podrobné vyhodnocení sondy, zjišťující současný stav spokojenosti a vnímání zaměstnanců, s detailním rozborem jednotlivých závislostí v rámci samostatných oddělení. Prostřed-nictvím výzkumné sondy budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnuté řešení na zlepšení interní komunikace. cs
dc.format 77 s., 10 s. dotazník cs
dc.format.extent 1362208 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject Public Relations cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject zaměstnanci cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject analýza interní PR cs
dc.subject formy a nástroje interní komunikace cs
dc.subject výzkumná sonda cs
dc.subject Public relations en
dc.subject internal PR en
dc.subject internal communication en
dc.subject employees en
dc.subject company identity en
dc.subject internal PR analysis en
dc.subject tools of internal communication en
dc.title Interní PR komunikace ve společnosti LOMAR INFO, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative Internal PR communication in LOMAR INFO, spol. s r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Černý, Mikuláš
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated Internal public relations deals with long-term, positive relationship building with the inter-nal public and with goodwill creating. Tools of internal public relations enable to influence values and attitudes of employees and motivate them to a higher efficiency. For companies struggling with the problem of permanent lack of qualified employees is well selected in-ternal public relations strategy one of the effective tools how to become more able to com-pete. Methodically controlled internal public relations is usually within the domain of big companies. Small companies have not been using this tool of marketing communication yet. If so, they devoted themselves to this matter only marginally. The thesis is dealing with internal communication and with internal PR tool usage in a small software company for which a satisfied employee is crucial for fulfilling the company's goals. The practical part of the thesis describes a profile of Lomar Info company. In detail, it analyses currently using means of internal communication and shows results of a survey checking satisfaction of employees. It also covers a detailed analysis of individual relations in separate departments. The survey will either confirm or disprove the predetermined hypothesis and it will help to improve internal communication in the company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10694
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šromová_2009_bp.pdfBlocked 1.299Mb PDF View/Open
šromová_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
šromová_2009_op.doc 68Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account