Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Atrium

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Atrium

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Hynštová, Pavla
dc.date.accessioned 2010-07-17T15:05:12Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8716
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Atrium ve Vyškově. V teoretické části jsou vymezeny pojmy konkurence, konkurenceschopnost a konkurenční výhoda, cestovní ruch a služby. Je podtržen význam marketingu v sektoru služeb a cestovního ruchu. Praktická část diplomové práce se především věnuje charakteristice a podrobné analýze sledovaného subjektu a jeho konkurentů. Použity jsou analýza makroprostředí (STEP analýza), Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza a komparativní analýza konkurentů. Vypracovaný projekt doporučuje koncentraci na segment pracovníků na obchodních cestách, segment rodin s dětmi, interní marketing a propagaci. Projekt specifikuje konkrétní aktivity a je podroben rizikové, nákladové a časové analýze. cs
dc.format 94 s., 15 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 5968274 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2029
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject services marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject Porter's model of five competitive forces en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Atrium cs
dc.title.alternative Project of the competitiveness increase of the hotel Atrium en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Müller, Jiří
dc.date.accepted 2009-09-14
dc.date.vskp-available 2029-08-21
dc.description.abstract-translated The master thesis proposes the project for increasing the competitiveness of the hotel Atrium in Vyškov. The theoretical part defines terms competition, competitiveness and competition advantage, tourism and services. The importance of the marketing in services and tourism is emphasized. The practical part of the thesis is concentrated on characterization and detailed analysis of the studied subject and its competitors. Applied are STEP analysis, Porter's model of five competitive forces, SWOT analysis and comparative competitors' analysis. Developed project suggests concentration on business visitors' segment, families with children, internal marketing and promotion. The project specifies particular activities and is subjected to risk, cost and time analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12356
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hynštová_2009_dp.pdfBlocked 5.691Mb PDF View/Open
hynštová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
hynštová_2009_op.pdf 74.62Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account