Propagace značek v českém filmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace značek v českém filmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Kirschová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:45:07Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8671
dc.description.abstract Práce zpracovává problematiku propagace v českém filmu s důrazem na product placement. Product placement je forma propagace, která integruje značkové produkty do mediálního prostředí, kde není bezprostředně očekávána. Teoretická část se zabývá formami product placementu a jeho možností uplatnění v podmínkách české kinematografie. Praktická část podrobně analyzuje product placement ve dvou zvolených filmech české produk-ce. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 4889720 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject product placement cs
dc.subject umisťování výrobků cs
dc.subject český film cs
dc.subject propagace cs
dc.subject product placement en
dc.subject czech movie en
dc.subject promotion en
dc.title Propagace značek v českém filmu cs
dc.title.alternative Promotion of brands in the czech movies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Janíková, Jana
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated Work processes the issues of promotion in czech movies and concerns the product placement. Product placement is a promotional tactic that integrate brand products in medial scene where it is not expected. Theoretical part deal with forms of product placement and his possibilities of this advertising technique in czech film industry. Practicaly part analyses product placement in two selected czech movies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7462
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kirschová_2009_bp.pdfBlocked 4.663Mb PDF View/Open
kirschová_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
kirschová_2009_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account