dc.contributor.advisor |
Sýkora, František
|
|
dc.contributor.author |
Minaříková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:38:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T14:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8655
|
|
dc.description.abstract |
Předložená diplomová práce se zabývá významem komunikace ve všech typech prostředí z hlediska historie i současnosti. Autorka zdůrazňuje důležitost kontinuálního rozvoje a výzkumu života obyvatel města Brna, se zaměřením na komunitu řecké minority. Zkoumání pomocí kvantitativních i kvalitativních metod se týkalo komunikačních forem a činitelů, kteří ovlivňují vnímání identity a schopnost zvnitřnění migračních a integračních procesů v evropském prostoru. Signifikantními faktory správného vývoje a tvorby harmonického prostředí jsou celoživotní kontinuální koncepční humanistická výchova a vzdělávání, společný zájem o otevřenou a pravdivou komunikaci, aktivita a partnerství, sdílení odpovědnosti za kultivaci a duchovní obohacování, eticky vedená koordinovaná podpora ze strany celoevropských struktur, lokálních institucí i jednotlivců. |
cs |
dc.format |
103 s. |
cs |
dc.format.extent |
7573531 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
město
|
cs |
dc.subject |
řecká menšina
|
cs |
dc.subject |
obyvatel a občan
|
cs |
dc.subject |
lidství
|
cs |
dc.subject |
identita
|
cs |
dc.subject |
kultivace
|
cs |
dc.subject |
duchovní obohacování
|
cs |
dc.subject |
emocionální vazby
|
cs |
dc.subject |
antipatie a sympatie
|
cs |
dc.subject |
sdílení kulturních hodnot
|
cs |
dc.subject |
globální kontext a migrační a integrační trendy
|
cs |
dc.subject |
význam rozvoje komunikace a společného dědictví Řeků
|
cs |
dc.subject |
potřeba dalšího poznávání
|
cs |
dc.subject |
koncepční celoživotní humanistická výchova a vzdělání
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
city
|
en |
dc.subject |
Greek minority
|
en |
dc.subject |
inhabitant and citizen
|
en |
dc.subject |
humanity
|
en |
dc.subject |
identity
|
en |
dc.subject |
cultivation
|
en |
dc.subject |
spiritual enrichment
|
en |
dc.subject |
emotional relations
|
en |
dc.subject |
antipathy and sympathy
|
en |
dc.subject |
sharing cultural values
|
en |
dc.subject |
global context
|
en |
dc.subject |
migration and integration trends
|
en |
dc.subject |
importance of cultivating communication and common heritage of Ancient Greeks
|
en |
dc.subject |
needs in further studying
|
en |
dc.subject |
conceptual humanistic long life education
|
en |
dc.title |
Komunikace města Brna s jeho obyvateli v evropském kontextu |
cs |
dc.title.alternative |
The City of Brno Communication with Its Inhabitants and Its European Context |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fejová, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2009-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is concerned with the importance of communication in all types of environment, both in its historic and present. dimensions. The author focuses on the potential hidden in mapping the life in the city of Brno, mainly in Greek minority community. The research is based on exploring Brno inhabitants of Greek origin, their rational and emotional sides being intertwined, using combined methods. On the base of the field research there are featured the most significant agents that influence the perception of own identity and ability to internalize the migration and integration processes in the contemporary European community. The author points out at the key elements essential for building up successful communication and developing harmonized environment: long life continual conceptual humanistic education, common interest to communicate openly the truth, activity and partnership, shared responsibility for further cultivation and spiritual enrichment, ethics and co-ordinated support from European structures, local institutions and individuals. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015943
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
komunikace s veřejností
|
cs |
local.subject |
Brno Česko)
|
cs |
local.subject |
národnostní menšiny
|
cs |
local.subject |
public communication (Czechia)
|
en |