Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Klugová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:37:06Z
dc.date.available 2010-07-17T14:37:06Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8653
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou dětí, jako cílové skupiny z hlediska etiky reklamy. Je také zaměřena na děti účinkující v reklamách, a zda jsou tyto reklamy vnímány jako vzor chování pro děti. V teoretické části jsou popsány obecně marketingové komunikace, zejména pak reklama. Dále je zde definováno základní rozdělení dětí, jako cílové skupiny z pohledu výzkumu u dětí a působení reklamy na ně. V bakalářské práci jsou také zmíněny zákony vztahující se na regulaci reklamy a etický kodex. V praktické části jsou analyzovány sekundární zdroje - marketingové výzkumy vztahující se k problematice děti a reklama. Dále je zde uvedeno několik příkladů reklam, které porušují etický kodex. Součástí práce je vlastní marketingový výzkum zabývající se vnímáním a názory dětí na neetickou reklamu. cs
dc.format 66 s., cs
dc.format.extent 1280810 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Děti cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject právní regulace reklamy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject etika cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketingový výzkum u dětí cs
dc.subject metody výzkumu cs
dc.subject reklamy pro děti cs
dc.subject vzory chování pro děti cs
dc.subject Children en
dc.subject ethical codex en
dc.subject law regulation of advertisement en
dc.subject advertisement en
dc.subject ethics en
dc.subject target group en
dc.subject marketing research en
dc.subject marketing research of children en
dc.subject methods of marketing research en
dc.subject advertisements for children en
dc.subject models of behavior for children en
dc.title Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy cs
dc.title.alternative Children as a target group from the point of view of advertisment ethics en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated My work deals with questions of children as a target group from the point of view of ad-vertisement ethics. It is also focused on children casted in advertisements and if those ad-vertisements are models of behavior for children. In theoretical part are described basic divisions of children as a target group from the point of view of research how advertise-ment acts to children. In my bachelor thesis are also mentioned laws to regulation adver-tisement and ethical codex. In the practical part are analyzed secondary sources - marketing researches relating to problems of children and advertisement. Also are here mentioned several examples of advertisements, which violates ethical codex. Part of my work is also my own marketing research deals with sensation and opinions of children to unethical ad-vertisement. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10516
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
klugová_2009_bp.pdf 1.221Mb PDF View/Open
klugová_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word View/Open
klugová_2009_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account