dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Klugová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:37:06Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T14:37:06Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8653
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou dětí, jako cílové skupiny z hlediska etiky reklamy. Je také zaměřena na děti účinkující v reklamách, a zda jsou tyto reklamy vnímány jako vzor chování pro děti. V teoretické části jsou popsány obecně marketingové komunikace, zejména pak reklama. Dále je zde definováno základní rozdělení dětí, jako cílové skupiny z pohledu výzkumu u dětí a působení reklamy na ně. V bakalářské práci jsou také zmíněny zákony vztahující se na regulaci reklamy a etický kodex. V praktické části jsou analyzovány sekundární zdroje - marketingové výzkumy vztahující se k problematice děti a reklama. Dále je zde uvedeno několik příkladů reklam, které porušují etický kodex. Součástí práce je vlastní marketingový výzkum zabývající se vnímáním a názory dětí na neetickou reklamu. |
cs |
dc.format |
66 s., |
cs |
dc.format.extent |
1280810 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Děti
|
cs |
dc.subject |
etický kodex
|
cs |
dc.subject |
právní regulace reklamy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum u dětí
|
cs |
dc.subject |
metody výzkumu
|
cs |
dc.subject |
reklamy pro děti
|
cs |
dc.subject |
vzory chování pro děti
|
cs |
dc.subject |
Children
|
en |
dc.subject |
ethical codex
|
en |
dc.subject |
law regulation of advertisement
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing research of children
|
en |
dc.subject |
methods of marketing research
|
en |
dc.subject |
advertisements for children
|
en |
dc.subject |
models of behavior for children
|
en |
dc.title |
Děti jako cílová skupina z hlediska etiky reklamy |
cs |
dc.title.alternative |
Children as a target group from the point of view of advertisment ethics |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
My work deals with questions of children as a target group from the point of view of ad-vertisement ethics. It is also focused on children casted in advertisements and if those ad-vertisements are models of behavior for children. In theoretical part are described basic divisions of children as a target group from the point of view of research how advertise-ment acts to children. In my bachelor thesis are also mentioned laws to regulation adver-tisement and ethical codex. In the practical part are analyzed secondary sources - marketing researches relating to problems of children and advertisement. Also are here mentioned several examples of advertisements, which violates ethical codex. Part of my work is also my own marketing research deals with sensation and opinions of children to unethical ad-vertisement. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10516
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|