Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Potužníková, Marta
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:29:29Z
dc.date.available 2012-02-17T13:49:51Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8644
dc.description.abstract Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich zná samotný magazín. Postrádájí čtenáři v kultu něco a co od takového magazínu vlastně očekávají.Cílem bude zjistit nejen reakci čtenářů na stávajicí magazín, ale také srovnání a následné hodnocení kultu s nejsilnějsími konkurenty z pohledu čtenáře.Hlavním cílem je dle situační analýzy a vlastní kreativní myšlenky vytvořit návrh nového kult magazínu, který může v budoucnu eventuelně sloužit jako inspirace pro redakční tým. Magazín bude dle výsledků z průzkumu trhu přízpůsobem přáním čtenáře. cs
dc.format 164s, 70 obr. priloh cs
dc.format.extent 33035319 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject žurnalismus cs
dc.subject novinářský kodex cs
dc.subject printová media cs
dc.subject časopis cs
dc.subject magazin redakční marketing cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject Mittelbayerische Zeitung cs
dc.subject kult magazin cs
dc.subject porterův model cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject journalism en
dc.subject press code en
dc.subject printmedia en
dc.subject periodical en
dc.subject magazine en
dc.subject editorial marketing en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject Mittebayerische newspaper en
dc.subject kult-magazine en
dc.subject porter's model en
dc.subject marketfield map en
dc.subject guestionnaire probe en
dc.title Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt cs
dc.title.alternative New product in the market-"kult-magazine" en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sirota-Frohnauer, Renate
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The thesis is mapping beginnig, activity and marketing target of Mittelbayerische newspaper relating to kult-magazine. The practical part includes a competition analysis which are related to kult-Magazin. The thesis includes the questionnaire probe on the theme 'reaktion inhabitant to new kult-Magazin and his interpretation. The project part conntets to the practical part in form of marketing mix, where will be discribed his individual parts. The principal aim of project part is to suggest the concept of an ideal magazine according to situational analysis and my creative idea. The concept of magazine can be a inspiration for marketing department of the Mittelbayerische newspaper in future. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10577
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
potužníková_2009_dp.pdfBlocked 31.50Mb PDF View/Open
potužníková_2009_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
potužníková_2009_op.pdf 138.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account