dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Potužníková, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:29:29Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:51Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8644
|
|
dc.description.abstract |
Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich zná samotný magazín. Postrádájí čtenáři v kultu něco a co od takového magazínu vlastně očekávají.Cílem bude zjistit nejen reakci čtenářů na stávajicí magazín, ale také srovnání a následné hodnocení kultu s nejsilnějsími konkurenty z pohledu čtenáře.Hlavním cílem je dle situační analýzy a vlastní kreativní myšlenky vytvořit návrh nového kult magazínu, který může v budoucnu eventuelně sloužit jako inspirace pro redakční tým. Magazín bude dle výsledků z průzkumu trhu přízpůsobem přáním čtenáře. |
cs |
dc.format |
164s, 70 obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
33035319 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
žurnalismus
|
cs |
dc.subject |
novinářský kodex
|
cs |
dc.subject |
printová media
|
cs |
dc.subject |
časopis
|
cs |
dc.subject |
magazin redakční marketing
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Mittelbayerische Zeitung
|
cs |
dc.subject |
kult magazin
|
cs |
dc.subject |
porterův model
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
journalism
|
en |
dc.subject |
press code
|
en |
dc.subject |
printmedia
|
en |
dc.subject |
periodical
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
editorial marketing
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Mittebayerische newspaper
|
en |
dc.subject |
kult-magazine
|
en |
dc.subject |
porter's model
|
en |
dc.subject |
marketfield map
|
en |
dc.subject |
guestionnaire probe
|
en |
dc.title |
Kult-Magazin, neues Produkt auf dem Markt |
cs |
dc.title.alternative |
New product in the market-"kult-magazine" |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sirota-Frohnauer, Renate |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is mapping beginnig, activity and marketing target of Mittelbayerische newspaper relating to kult-magazine. The practical part includes a competition analysis which are related to kult-Magazin. The thesis includes the questionnaire probe on the theme 'reaktion inhabitant to new kult-Magazin and his interpretation. The project part conntets to the practical part in form of marketing mix, where will be discribed his individual parts. The principal aim of project part is to suggest the concept of an ideal magazine according to situational analysis and my creative idea. The concept of magazine can be a inspiration for marketing department of the Mittelbayerische newspaper in future. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
veřejné |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10577
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|