Nuda jako revolta dnešní generace?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nuda jako revolta dnešní generace?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Staníková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:23:35Z
dc.date.available 2010-07-17T14:23:35Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8639
dc.description.abstract Bakalářská práce ?Nuda jako revolta dnešní generace?? se v obecné rovině věnuje současnému vztahu dospívajících lidí k volnému času a nudě, přesněji pak možným příčinám toho, proč si mladí lidé volí nudu jako pozitivní východisko životních situací, které jsou běžnou součástí jejich vývoje. Součástí jsou předpoklady a možnosti, se kterými těmto situacím mohou čelit. Závěrečné zhodnocení výzkumné části dává možnost zamyslet se nad cestami, které by vedli ke zralejšímu sebepřijetí a převzetí zodpovědnosti za své jednání a uvědomění si určité časové koncepce. cs
dc.format 44 s. cs
dc.format.extent 637618 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nuda cs
dc.subject volný čas cs
dc.subject prostředí cs
dc.subject příčiny nudy cs
dc.subject vrstevnická aréna cs
dc.subject subkultura cs
dc.subject dospívající cs
dc.subject teenageři cs
dc.subject rodina cs
dc.subject boredom en
dc.subject leisure en
dc.subject environment en
dc.subject the causes of boredom en
dc.subject peer arena en
dc.subject subculture en
dc.subject adolescents en
dc.subject teenagers en
dc.subject families en
dc.title Nuda jako revolta dnešní generace? cs
dc.title.alternative Boredom as a revolt of a contemporary generation? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Poledňová, Ivana
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated BA thesis called ?Boredom as a revolt of a contemporary generation?? is generally dealing with the attitude of the youths towards leisure time and boredom, more precisely then with the possible aspects and reasons of why young people choose boredom as a positive outcome of various life time situations. Those are an inveitable parts of their life development. I include the assumptions and opportunities with which the youths can face those situations. The conclusion of the research provides the opportunity to think about various ways of how to address a more mature self-perception and reliance, futhter on then taking the responsibility for their behaviour and realizing a certain time complexity. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016166
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade B
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject volnočasové aktivity cs
local.subject home and school en
local.subject leisure time activities en


Files in this item

Files Size Format View
staníková_2009_bp.pdf 622.6Kb PDF View/Open
staníková_2009_vp.doc 61.19Kb Microsoft Word View/Open
staníková_2009_op.doc 68.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account