dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Široká, Daniela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:09:44Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T14:09:44Z |
|
dc.date.issued |
2009-03-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8625
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na nové metody aktivního učení a jejich zavádění do výuky. Učitel zde již není hlavní postavou ve třídě, ale děti samy přebírají vedení hodiny a samy zpracovávají zadané informace a sdělují ostatním žákům své poznatky a znalosti. Obsah mé diplomové práce jsem konzultovala s paní učitelkou Mgr. Hanou Veselkovou, která přímo tyto nové metody využívá ve výuce ve své třídě, kde jsem byla na pedagogické stáži. Zde jsem přímo v praxi viděla používání těchto metod a reakce dětí na tyto metody. Děti byly uvolněné, beze strachu ze zkoušení a individuálního vystupování před třídou. Tyto metody mě velice zaujaly a různé pasáže jsem použila do své diplomové práce. Jedná se o metody Brainstorming, I.N.S.E.R.T., Rámec E - U - R, Volné psaní a mnoho dalších. |
cs |
dc.format |
103 s. (256 230 zn) 36 s. příl |
cs |
dc.format.extent |
1191174 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aktivita
|
cs |
dc.subject |
aplikace
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
cit
|
cs |
dc.subject |
činnost
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
dramatizace
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
individualita
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
inscenace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
interpretace
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
kolektiv
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konflikt
|
cs |
dc.subject |
metoda
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
pohádka
|
cs |
dc.subject |
pojem
|
cs |
dc.subject |
potřeba
|
cs |
dc.subject |
poznatek
|
cs |
dc.subject |
psychologie
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
skupina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
třída
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
učivo
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
Activity
|
en |
dc.subject |
application
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
sense
|
en |
dc.subject |
activity
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
dramatization
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.subject |
individuality
|
en |
dc.subject |
information
|
en |
dc.subject |
inscenation
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
interpretation
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
conflict
|
en |
dc.subject |
method
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
fairy tale
|
en |
dc.subject |
definition
|
en |
dc.subject |
need
|
en |
dc.subject |
observation
|
en |
dc.subject |
psychology
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
squad
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
classroom
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
subject matter
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.title |
Aplikace nových metod školního vzdělávacího programu |
cs |
dc.title.alternative |
New method's of school educational program aplication |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2009-05-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my dissertation, I paid attention to modern forms and methods of teaching, when the teacher is not the primary person anymore, but the children take over control of the lesson, process information and inform others about their results and knowledge. The content of the dissertation was consulted with Mgr. Hana Veselková, who has been practising such methods in her class, I visited. I experienced using those methods and children response to them. Children was relaxed, without a fear from the test and individual practising. I was impressed by such methods and I used various pieces in my dissertation work. Namely Brainstorming, I.N.S.E.R.T, frame E ? U ? R, Free Writing. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016014
|
|
dc.date.assigned |
2007-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učební metody
|
cs |
local.subject |
aktivizační metody ve výuce
|
cs |
local.subject |
teaching methods
|
en |
local.subject |
activisation methods in education
|
en |