Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Sopková, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:02:07Z
dc.date.available 2019-05-11T23:00:09Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8614
dc.description.abstract Každý podnikatelský subjekt je na trhu obklopován prostředím, které jej ovlivňuje a v rámci kterého se snaží dosahovat svých cílů a zájmů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikací v dané firmě a dokázat tak, že efektivní využívání nástrojů marketingového řízení a plánování, je základem pro dlouhodobé a úspěšné fungování na trhu. Teoretická část uvádí faktické informace vztahující se k problematice strategického marktetingu malých a středních firem, jejich marketingového řízení a plánování a v neposlední řadě také marketingových komunikací. Část praktická se již věnuje analýze konkrétního marketingového prostředí, definování silných a slabých stránek podniku, jeho příležitostí i ohrožení na trhu. Analýze marktingového prostředí předchází rozbor marketingového mixu, analýza konkurence a STEP analýza. Závěrem práce je formulace návrhů na vhodnou komunikační strategii s ohledem na výsledky provedených analýz. cs
dc.format 64 s., 8 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2476309 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019
dc.subject Marketingové prostředí cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject mikroprostředí cs
dc.subject makroprostředí cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing enviroment en
dc.subject marketing management en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject STEP analysis en
dc.subject microenviroment en
dc.subject macroenviroment en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject marketing communications en
dc.title Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií) cs
dc.title.alternative Marketing environment in a firm PaPA CZ s.r.o. (analysis according to defined criteria) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated In the market each business entity is surrounded by specific enviroment which is influenced by and within it try to achieve its objectives and interests. The aim of this thesis is to analyze the current state of marketing environment, marketing mix and communication in selected company and prove that the effective using tools of marketing management and planning, is the basis for long-term and successful functioning in the market. Theoretical part provides factual information relating to the issue of strategic marketing in small and medium-sized companies, their marketing management and planning and also marketing communications. The practical part is devoted to analysis of concrete marketing environment, defining the strengths and weaknesses of the enterprise, its opportunities and threats in the market. The analysis of marketing enviroment is preceded by an analysis of marketing mix, competition analysis and STEP analysis. Closing part involves the formulation of proposals for an appropriate communication strategy with regard to the results of executed analysies. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10534
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
sopková_2009_bp.pdfBlocked 2.361Mb PDF View/Open
sopková_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
sopková_2009_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account