dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Sopková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:02:07Z |
|
dc.date.available |
2019-05-11T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8614
|
|
dc.description.abstract |
Každý podnikatelský subjekt je na trhu obklopován prostředím, které jej ovlivňuje a v rámci kterého se snaží dosahovat svých cílů a zájmů. Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí, marketingového mixu a komunikací v dané firmě a dokázat tak, že efektivní využívání nástrojů marketingového řízení a plánování, je základem pro dlouhodobé a úspěšné fungování na trhu. Teoretická část uvádí faktické informace vztahující se k problematice strategického marktetingu malých a středních firem, jejich marketingového řízení a plánování a v neposlední řadě také marketingových komunikací. Část praktická se již věnuje analýze konkrétního marketingového prostředí, definování silných a slabých stránek podniku, jeho příležitostí i ohrožení na trhu. Analýze marktingového prostředí předchází rozbor marketingového mixu, analýza konkurence a STEP analýza. Závěrem práce je formulace návrhů na vhodnou komunikační strategii s ohledem na výsledky provedených analýz. |
cs |
dc.format |
64 s., 8 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2476309 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 |
|
dc.subject |
Marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
STEP analýza
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Marketing enviroment
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
STEP analysis
|
en |
dc.subject |
microenviroment
|
en |
dc.subject |
macroenviroment
|
en |
dc.subject |
marketing mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.title |
Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií) |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing environment in a firm PaPA CZ s.r.o. (analysis according to defined criteria) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2009-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the market each business entity is surrounded by specific enviroment which is influenced by and within it try to achieve its objectives and interests. The aim of this thesis is to analyze the current state of marketing environment, marketing mix and communication in selected company and prove that the effective using tools of marketing management and planning, is the basis for long-term and successful functioning in the market. Theoretical part provides factual information relating to the issue of strategic marketing in small and medium-sized companies, their marketing management and planning and also marketing communications. The practical part is devoted to analysis of concrete marketing environment, defining the strengths and weaknesses of the enterprise, its opportunities and threats in the market. The analysis of marketing enviroment is preceded by an analysis of marketing mix, competition analysis and STEP analysis. Closing part involves the formulation of proposals for an appropriate communication strategy with regard to the results of executed analysies. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10534
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|