dc.contributor.advisor |
Ondřejová, Valerie
|
|
dc.contributor.author |
Pírková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:58:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:58:00Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8605
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na nově zavedený bodový systém hodnocení řidičů, konkrétně jeho efektivností ve Vsetíně. Nejprve čtenáře seznamuji s obecným pojetím veřejné správy v České republice, jejím rozdělením a působnostmi jednotlivých institucí. Tím navazuji na správní delikty silničního provozu, se kterými úzce souvisí samotné bodové hodnocení. Zabývám se jeho právním zakotvením, cíly a hlavními změnami. V praktické části zhodnotím efektivnost zavedeného bodového systému, a to na základě porovnání nehodovosti v letech, kdy ještě neměl bodový systém platnost a účinnost. Jako podklad pro zhodnocení efektivnosti z jiného úhlu využiji metodu rozhovoru a dotazníků. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
2151099 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Veřejná správa
|
cs |
dc.subject |
Odbor správních agend ve Vsetíně
|
cs |
dc.subject |
Správní delikt
|
cs |
dc.subject |
Bodové hodnocení
|
cs |
dc.subject |
Porovnání nehodovosti
|
cs |
dc.subject |
Public administration
|
en |
dc.subject |
Administrative department in Vsetín
|
en |
dc.subject |
Administrative torts
|
en |
dc.subject |
Point system
|
en |
dc.subject |
Matching of accident frequency
|
en |
dc.title |
Efektivnost bodového systému ve Vsetíně |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness of point system in Vsetin |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bárta, Milan |
|
dc.date.accepted |
2009-01-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor's thesis is focused on the subject of the new introduced point system of evalution of drivers, concretely it's effectiveness in Vsetín. First of all I familiarize readers with the general conception of public administration in Czech Republic, it's division and activities of single institutions. By this I concur with the administrative torts of the traffic operations associated with that point system. It deals with it's juridical position, targets and main changes. In the practical part I exaluate effectiveness of the new introduced point system on the basis of matching of accident frequency in last years, when the point system still wasn't valid and actual. I will take advantage of interview and questionaries as the base for exaluation of effectiveness. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
10428
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
A |
|