dc.contributor.advisor |
Dofková, Alena
|
|
dc.contributor.author |
Trávníček, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:49:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:49:55Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/858
|
|
dc.description.abstract |
Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon) mimo jiné stanovuje nová pravidla pro hodnocení vzdělávání a škol. Jednou ze zásad vzdělávání je "hodnocení výsledků vzdělávání k dosahování cílů vzdělávání tímto zákonem a vzdělávacími programy". Obsahem práce je stanovení postupu k plánování a provedení autoevaluace včetně etap zpracování vlastního hodnocení. |
cs |
dc.format |
36 s. |
cs |
dc.format.extent |
271438 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Pedagogická evaluace
|
cs |
dc.subject |
vnitřní evaluace
|
cs |
dc.subject |
vnější evaluace
|
cs |
dc.subject |
metody evaluace
|
cs |
dc.subject |
kritéria evaluace
|
cs |
dc.subject |
Educational evaluation
|
en |
dc.subject |
internal evaluation
|
en |
dc.subject |
external evaluation
|
en |
dc.subject |
methods of evaluation
|
en |
dc.subject |
criterions of evaluation
|
en |
dc.title |
Evaluace výuky |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ostravský, Jan |
|
dc.date.accepted |
2006-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The digest's law no.561/2004, referring to nursery, primary, secondary, higher vocational and other education (the school act) gives new rules to educational and school classification. It is considered that the point of education is nowadays connected with "an educational outcome assessment to reach the target of education by the law and educational programmes". The content of the work is a set of an approach to planning and autoevaluational realization including the period of processing personal classification. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4317
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
hodnocení vzdělávacích procesů
|
cs |
local.subject |
educational processes evaluation
|
en |