Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Sznapka, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:37:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:37:17Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8565
|
|
dc.description.abstract |
Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Zabývá se no-vými trendy a technologiemi používanými v rámci webových prezentací rozhlasových sta-nic. Klade důraz na analýzu internetové prezentace Rádia Impuls ve srovnání s konkurencí. Hodnotí, definuje slabá místa a rezervy této prezentace a navrhuje možnosti změn, jež by vedly k jejich odstranění. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
3505042 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
On-line marketing
|
cs |
dc.subject |
Rozhlasové Formáty
|
cs |
dc.subject |
Nové trendy
|
cs |
dc.subject |
Web presentation
|
en |
dc.subject |
On-line marketing
|
en |
dc.subject |
Radio formats
|
en |
dc.subject |
New trends
|
en |
dc.title |
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem |
cs |
dc.title.alternative |
Internet presentation of radio station |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The author in his work ponders the general importance of the internet presentation of radio stations and describes the parameters which these presentations need to fulfill to be successful. He considers the new trends and technologies used in web presentations of the radio stations. He stresses the analysis of the web presentation of Radio Impuls in compari-son with the competition. He evaluates and defines the weaknesses and provisions of the presentation and suggests the possible changes that would lead to their elimination. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10690
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account