dc.contributor.advisor |
Komínková, Miroslava
|
|
dc.contributor.author |
Martinek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:32:09Z |
|
dc.date.available |
2019-05-04T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8553
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je poukázat na competitive intelligence (CI) jako na možný prostředek zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě FANA, s.r.o. a charakterizovat její konkurenční prostředí. Diplomová práce je rozdělena do 2 částí. Teoretická část je zaměřena na pojmy, které sou-visí s CI. Praktická část je věnovaná firmě FANA, s.r.o., jejímu systému zpracování infor-mací a konkurenčnímu prostředí. Projekt se týká nastavení cyklu CI v uvedené firmě a do-poručení pro zvětšení jejího podílu na trhu. |
cs |
dc.format |
73s. , 5 s tab. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3374297 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
|
dc.subject |
konkurenční zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
informační zdroje
|
cs |
dc.subject |
tepelná izolace
|
cs |
dc.subject |
Competitive Intelligence
|
en |
dc.subject |
Competitive Environment
|
en |
dc.subject |
Information
|
en |
dc.subject |
Information Sources
|
en |
dc.subject |
Thermal Insulation
|
en |
dc.title |
Zvyšování konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. pomocí competitive intelligence |
cs |
dc.title.alternative |
Increasing the Competitiveness in the Firm FANA, s.r.o. by Means of Competitive Intelligence |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Adámková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Target of this diploma thesis is to point out at Competitive Intelligence, as a possible re-source for increasing of competitiveness in company FANA, s.r.o., and describe the com-petitive environment. The diploma thesis is divided into two parts. Theoretic part gives insight into the defini-tions about CI. Practical part is devoted to company FANA, s.r.o., the system of informa-tion processing and competitive environment. Project deals with setting of CI cycle in company FANA, s.r.o. and recommendation for increasing of market share. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12397
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|