Využití marketingových komunikací ve veřejné správě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingových komunikací ve veřejné správě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Knedlová, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:26:59Z
dc.date.available 2010-07-17T13:26:59Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8542
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se budu zabývat využitím marketingových komunikací ve veřejné správě. Cílem mé práce má být zjištění a zmapování využití marketingových komunikací vybraných měst a obcí při komunikaci s vnějším okolím, například občany, turisty, médii a dalšími. Jako metodu pro zjištění údajů jsem si zvolila dotazníkové šetření. Výsledky použiji při návrhu řešení efektivnější komunikace mezi úřadem a občanem. cs
dc.format 97 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 1474328 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject veřejná správa cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject obec cs
dc.subject město cs
dc.subject občan cs
dc.subject turista cs
dc.subject média cs
dc.subject marketing veřejné správy cs
dc.subject public administration en
dc.subject marketing communication en
dc.subject community en
dc.subject city en
dc.subject town en
dc.subject citizen en
dc.subject tourist en
dc.subject media en
dc.subject marketing of public administration en
dc.title Využití marketingových komunikací ve veřejné správě cs
dc.title.alternative The use of marketing communications in public administration en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated In his thesis, I will consider the application of marketing communications in public administration. The goal of my work is to find and map using of marketing communications by selected municipalities in communications with outside surroundings, such as citizens, tourists, media and others. As a method for finding out this information I have chosen questionnaire survey. Thesis will result in suggestion of more effective communication between the authority and the citizen. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10562
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
knedlová_2009_dp.pdfBlocked 1.406Mb PDF View/Open
knedlová_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
knedlová_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account