dc.contributor.advisor |
Taraba, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Hudousková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:26:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:26:42Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8541
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována obecně marketingu, marketingovým nástrojům, SWOT analýze, marketingové komunikaci a jednotlivých složkám marketingového komunikačního mixu, konkurenci, Porterovému modelu pěti konkurenčních sil a konkurenční strategii. V praktické části je charakterizována firma RAAB COMPUTER, následuje marketingové řízení firmy, analýza marketingového mixu, SWOT analýza, analýza konkurenceschopnosti, Porterův pěti faktorový model a na závěr je navrhováno pro firmu RAAB COMPUTER řešení v oblasti marketingu. |
cs |
dc.format |
57 s., 3 s. |
cs |
dc.format.extent |
1642570 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.title |
Využití marketingového přístupu jako nástroje na zvýšení konkurenceschopnosti ve firmě RAAB COMPUTER |
cs |
dc.title.alternative |
The Utilization of marketing access as a tool for enhancing competitiveness of RAAB COMPUTER |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mráčková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis focuses on the use of marketing approach as a tool to enhance the competitiveness of the company RAAB COMPUTER. Bachelor's thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to general marketing, marketing tools, SWOT analysis, marketing communication and the individual components of the marketing communication mix, competition, Porter model of five competitive forces and competitive strategy. In the practical part is characterized by firm RAAB COMPUTER, followed by marketing management companies, marketing mix analysis, SWOT analysis, competitive analysis, Porter five-factor model and the conclusion is proposed for the company RAAB COMPUTER solutions in the field of marketing. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13339
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
A |
|