dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Mynářová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:09:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:09:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8508
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je zjistit postoje rodičů a pedagogů k řešení výchovných problémů dětí na základní škole na Kroměřížsku. Práce je složena z části teoretické a části praktické. Teoretická část popisuje výchovné problémy dětí, prevenci sociálně-patologických jevů. Dále je zaměřena na drogy, záškoláctví a řešení těchto problémů. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, který porovnává postoje rodičů a pedagogů k řešení výchovných problémů dětí na základní škole. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
1357976 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchovné problémy
|
cs |
dc.subject |
sociálně-patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
záškoláctví
|
cs |
dc.subject |
drogy
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
instituce
|
cs |
dc.subject |
educational problems
|
en |
dc.subject |
socially pathological phoenomena
|
en |
dc.subject |
truancy
|
en |
dc.subject |
drugs
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
institution
|
en |
dc.title |
Postoje rodičů a učitelů k řešení výchovných problémů dětí na ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Attitude of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at an elementary school. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2009-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is ascertaining the attitudes of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at an elementary school in the Kroměříž region. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with educational problems of children, prevention of socially pa-thological phenomena. Furthermore, it focuses on drugs, truancy and solutions of these problems. The practical part includes quantitative survey which compares the attitudes of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at elementary school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11453
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
rodina a škola
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
home and school
|
en |