Postoje rodičů a učitelů k řešení výchovných problémů dětí na ZŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoje rodičů a učitelů k řešení výchovných problémů dětí na ZŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Mynářová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:09:59Z
dc.date.available 2010-07-17T13:09:59Z
dc.date.issued 2009-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8508
dc.description.abstract Cílem této práce je zjistit postoje rodičů a pedagogů k řešení výchovných problémů dětí na základní škole na Kroměřížsku. Práce je složena z části teoretické a části praktické. Teoretická část popisuje výchovné problémy dětí, prevenci sociálně-patologických jevů. Dále je zaměřena na drogy, záškoláctví a řešení těchto problémů. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum, který porovnává postoje rodičů a pedagogů k řešení výchovných problémů dětí na základní škole. cs
dc.format 77 s. cs
dc.format.extent 1357976 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchovné problémy cs
dc.subject sociálně-patologické jevy cs
dc.subject záškoláctví cs
dc.subject drogy cs
dc.subject prevence cs
dc.subject instituce cs
dc.subject educational problems en
dc.subject socially pathological phoenomena en
dc.subject truancy en
dc.subject drugs en
dc.subject prevention en
dc.subject institution en
dc.title Postoje rodičů a učitelů k řešení výchovných problémů dětí na ZŠ cs
dc.title.alternative Attitude of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at an elementary school. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zajitzová, Eliška
dc.date.accepted 2009-06-16
dc.description.abstract-translated The main goal of this thesis is ascertaining the attitudes of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at an elementary school in the Kroměříž region. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with educational problems of children, prevention of socially pa-thological phenomena. Furthermore, it focuses on drugs, truancy and solutions of these problems. The practical part includes quantitative survey which compares the attitudes of parents and teachers towards solutions of children's educational problems at elementary school. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 11453
dc.date.assigned 2009-02-13
utb.result.grade A
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject základní školy cs
local.subject rodina a škola cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject elementary schools en
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View
mynářová_2009_bp.pdf 1.295Mb PDF View/Open
mynářová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
mynářová_2009_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account