Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Valčíková, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:07:55Z
dc.date.available 2010-07-17T13:07:55Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8503
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti. cs
dc.format 114 s., 13 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 8522036 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject communication mixture en
dc.subject marketing communication instruments en
dc.subject communication strategy en
dc.title Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009 cs
dc.title.alternative Amersport Integrated Marketing Communication Plan for 2009 en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horalík, Michal
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.description.abstract-translated The Diploma thesis focuses not only on the present state of marketing communication in the AmerSport z.o.o company but mainly presents the proposed project concerning the improved failures that should help the company with its development and to increase the number of satisfied customers. The thesis shall be intended for internal use of the company. The theoretical part describes briefly the meaning and the sense of marketing communication, marketing instruments division and types of marketing strategies. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the present state of marketing communication in the company. Based on the gathered knowledge the third part includes the integrated marketing communication project. The project presents apart from the communication strategy, objectives determination, objective group and particular instruments also the overview on expenses, possible risks, time schedule of each activity and their efficiency evaluation. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12443
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
valčíková_2009_dp.pdfBlocked 8.127Mb PDF View/Open
valčíková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
valčíková_2009_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account