dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Valčíková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:07:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:07:55Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8503
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává nejen o současném stavu marketingové komunikace ve společnosti AmerSport z.o.o., ale především předkládá navrhovaný projekt zlepšených nedostatků, které by měly pomoci společnosti v jejím rozvoji a ke zvýšení počtu spokojených zákazníků. Práce bude určena pro interní použití společnosti. V teoretické části je stručně charakterizován význam a smysl marketingové komunikace, rozdělení marketingových nástrojů a jednotlivé druhy marketingových strategií. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace ve společnosti. Na základě těchto získaných poznatků je ve třetí části vypracován projekt integrované marketingové komunikace. Tento projekt představuje kromě komunikační strategie, stanovení cílů, cílových skupin a jednotlivých nástrojů, také přehled o nákladech, možných rizicích, časových rozvrženích jednotlivých činností a vyhodnocení jejich účinnosti. |
cs |
dc.format |
114 s., 13 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
8522036 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mixture
|
en |
dc.subject |
marketing communication instruments
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.title |
Plán integrované marketingové komunikace společnosti AmerSport na rok 2009 |
cs |
dc.title.alternative |
Amersport Integrated Marketing Communication Plan for 2009 |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horalík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis focuses not only on the present state of marketing communication in the AmerSport z.o.o company but mainly presents the proposed project concerning the improved failures that should help the company with its development and to increase the number of satisfied customers. The thesis shall be intended for internal use of the company. The theoretical part describes briefly the meaning and the sense of marketing communication, marketing instruments division and types of marketing strategies. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the present state of marketing communication in the company. Based on the gathered knowledge the third part includes the integrated marketing communication project. The project presents apart from the communication strategy, objectives determination, objective group and particular instruments also the overview on expenses, possible risks, time schedule of each activity and their efficiency evaluation. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12443
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|