Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Horký, Ivo
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:03:46Z
dc.date.available 2010-07-17T13:03:46Z
dc.date.issued 2009-08-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8496
dc.description.abstract Diplomová práce se zabýva současným stavem marketingové komunikace a návrhem jejího zlepšení ve firmě Zlínlux-osvětlení s.r.o.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.V teoretické části jsou prezentovány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. V praktické části je popsán současný stav marketingové komunikace ve firmě,SWOT analýza,analýza konkurence a dodavatelů.V projektové části je prezentován návrh na zlepšení marketingové komunikace.Tento projekt je podroben nákladové i časové analýze. cs
dc.format 86 s, 4 s. priloh cs
dc.format.extent 958882 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject návrh marketingové komunikace cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject marketing communication tools en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject proposal of marketing communication en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Zlínlux-osvětlení s.r.o. cs
dc.title.alternative Project improving marketing communication of Zlínlux-osvětlení s.r.o. company. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2009-09-14
dc.description.abstract-translated My diploma thesis is focused on the present state of marketing communication and on proposal of improving marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company.Diploma thesis is devided into a theoretical and practical part.The theoretical part describes marketing communication tools.The practical part describes present state of marketing communication in the company as well as SWOT analysis,competition and supplier analysis.My proposal concerning the improvement of the marketing communication in Zlinlux-osvetleni s.r.o. company including time and cost analysis is presented in the project part. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12343
dc.date.assigned 2009-06-19
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
horký_2009_dp.pdfBlocked 936.4Kb PDF View/Open
horký_2009_vp.pdf 39.30Kb PDF View/Open
horký_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account