Analýza konkurenčního prostředí podniku Plzeňský Prazdroj, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí podniku Plzeňský Prazdroj, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brišová, Hana
dc.contributor.author Hoduláková, Tereza
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:01:30Z
dc.date.available 2010-07-17T13:01:30Z
dc.date.issued 2009-04-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8491
dc.description.abstract Tématem bakalářská práce je analýza konkurenčního prostředí zaměřená na podnik Plzeňský Prazdroj, a.s. Teoretická část se zabývá teoretickému pojetí konkurence a konkurenceschopnosti vypracované na základě studia odborné literatury. Praktická část je směřována analýze konkurenceschopnosti podniku Plzeňský Prazdroj, a.s. a návrhu a doporučení k udržení jeho pozice popřípadě pro její zlepšování. cs
dc.format 62 s., 4 s. příloh cs
dc.format.extent 1086748 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterův model pěti sil cs
dc.subject postavení na trhu cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject market position en
dc.title Analýza konkurenčního prostředí podniku Plzeňský Prazdroj, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of competitive enterprise Pilsner Urquell, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated The topic od bachelor thesis is an analysis of competitive environment aimed at firm Plzeňský Prazdroj, a.s. The theoretical part deal with theoretical concept of competition and competitiveness dispose on the basis of literature study. Practical part is directed to analysis competitiveness firm Plzeňský Prazdroj, a.s. and contains recommendations to maintain its position eventually its improving. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13050
dc.date.assigned 2009-02-24
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hoduláková_2009_bp.pdfBlocked 1.036Mb PDF View/Open
hoduláková_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
hoduláková_2009_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account