dc.contributor.advisor |
Vávrová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Konečná, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:58:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T12:58:56Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8483
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce pojednává o hodnotách a životním stylu studentů pomáhají-cích profesí, konkrétně studentů sociální pedagogiky 3. ročníku. Hlavním cílem je zjistit, zda mladí lidé studující sociální pedagogiku mají předpoklady k jejímu studiu a k vykonávání pomáhajících profesí. V teoretické části se práce opírá o vymezení základ-ních pojmů, které se týkají hodnot, historie hodnot a systému hodnot. Dále se zabývá pro-blematikou životního stylu, volného času a pomáhajících profesí. V praktické části vyme-zuje výzkumný problém a na základě dotazníků a výzkumů předkládá výsledky výzkumu, grafy a vyvozuje závěry. |
cs |
dc.format |
80 s. , 23 s. tab. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1398070 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
životní způsob
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
life style
|
en |
dc.subject |
way of life
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.subject |
helping professions
|
en |
dc.title |
Životní hodnoty a životní styl studentů pomáhajících profesí |
cs |
dc.title.alternative |
Life values and life style of students in helping professions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2009-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is about values and life style of students in helping professions, espe-cially students of social pedagogy in 3rd form. The main aim is to find out if young people studying social pedagogy have the abilities to study it and to work in helping professions. The theory part describes definition of main concepts, most importantly its values, history of values and system of values. The bachelor thesis also describes problems of life style, free time and helping professions. The analytical section describes experimental problem and on the basis of questionnaires and researches presents findings of research, graphs and communicate outcomes. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11657
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
vysokoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
local.subject |
životní hodnoty
|
cs |
local.subject |
college students
|
en |
local.subject |
social pedagogy
|
en |
local.subject |
life values
|
en |