dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Hanzlík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:50:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T12:50:25Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8465
|
|
dc.description.abstract |
Téma své bakalářské práce jsem si zvolil z toho důvodu, že se mi zdá až Téma své bakalářské práce jsem si zvolil z toho důvodu, že se mi zdá až alarmující, jakým způsobem se mění funkce rodiny v posledních letech ve vztahu k dětem. Ze statistik vyplývá, že se rozvádí téměř každé druhé manželství, mnoho dětí se narodí nesezdaným párům, a tak v úplné, šťastné rodině jich vyrůstá žalostně málo. Z psychologických výzkumů a z empirických zkušeností je zřejmé, že děti v neúplných rodinách trpí absencí jednoho z rodičů. Mě však zajímá, nakolik tento negativní fenomén ve společnosti ovlivňuje školní výsledky a úspěchy dětí. |
cs |
dc.format |
54 s., 1 s. příloha |
cs |
dc.format.extent |
1367893 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
úplná rodina
|
cs |
dc.subject |
neúplná rodina
|
cs |
dc.subject |
rozvod
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
problémy v prospěchu a v chování
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
complete family
|
en |
dc.subject |
broken family
|
en |
dc.subject |
divorce
|
en |
dc.subject |
upbringing
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
troubles in school results and behavior
|
en |
dc.title |
Vliv rodiny na úspěšnost a chování žáků v základní škole |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of families on pupils' successfulness and behaviour at a primary school |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
I chose the theme of my thesis because it seems alarming to me how a family functions has been reacently amended. Statistics show that almost every other marriage is divorced, a lot of children are born to unmarried couples, and so only a few children grow up in a happy family. According to psychological researches and empirical experience is clear that the children from incomplete families suffer from the absence of one of the parents. However, I want to know how this negative phenomenon in society affects school results and achievements of children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12219
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
local.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
local.subject |
asociální chování
|
cs |
local.subject |
problémoví žáci
|
cs |
local.subject |
family environment
|
en |
local.subject |
school success
|
en |
local.subject |
asocial behavior
|
en |
local.subject |
antisocial behavior
|
en |
local.subject |
dissocial behavior
|
en |
local.subject |
problem pupils
|
en |